Inaktuell 0Lilleman0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ditt discordnamn:

Ange ditt födelsedatum

Varför ska just du bli staff? För att jag skulle passa bra som staff för att jag är väldigt aktiv och jag vågar sätta ner foten och låter folk tex inte prata i mun på mig, Och jag skulle säga att jag hanterar stressiga och hetsiga situationer väldigt bra och är alltid lugn. Och jag kommer att prioritera staff ärende med det sagt så kommer jag typ bara göra staff jobb. Och jag kan jobba både ensam fast ändå med "Kollegor". och jag har kompetensen för att hantera denna roll, och jag brinner verkligen för en bra rp nivå med seriösa spelare och Jag ser med förväntan fram emot möjligheten att samarbeta med staff teamet, om jag nu lyckas, och jag hoppas innerligt att min ansökan blir godkänd. Min önskan är att få vara en del av staffteamet.
Jag är intresserad av att bli en del av staffteamet eftersom jag anser att det behövs fler medarbetare. Jag anser att jag skulle vara lämplig som staff eftersom jag för närvarande är MA och inte missbrukar mina perms. Jag försöker aktivt att ingripa genom att antingen varna eller kommunicera med de personer som inte följer reglerna eller inte uppför sig på rätt sätt, och om nödvändigt vidta åtgärder som att avvisa dem från servern.

Jag anser att jag skulle passa bra som staff eftersom jag inte är överdrivet sträng. Jag ger människor möjlighet att uttrycka sig och jag agerar inte på ett dominerande sätt. Min förmåga att lyssna är en av mina styrkor och jag strävar alltid efter att hjälpa och förklara så tydligt som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker dels att krim rpn är för stor då det är väldigt mycket krim som inte kan söta sig som bara vill hamna i skottlossningar och bara skapar skottlossningar av små saker samt att det skjuts för mycket overall speciellt folk som skjuter mot polisen vilket är verkligen inte okej det är endas sista utväg fast folk tar det väldigt ofta när dom inte ens skulle behövt det. och det är detta jag vill hjälpa till med så vi får mer suntförnuft i detta vet också att folk går beväpnade 24/7. samt alla lallare och andra problemspelare måste bort samt det är mer små saker som kan bli större som vi måste fixa med

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi ska specca så mycket vi bara kan för att rensa lallarna och problemspelarna, samt specca både sörre och mindre scenarion och vi i staff teamet måste verkligen kommunicera med varann. Hur vi ska få bort alla lallare
Vi måste våga sätta ner foten och vi får inte låta problemspelare komma tillbaka på unive

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är av yttersta vikt att agera på ett professionellt sätt som Staff, eftersom din roll är att vara tillgänglig för att bistå och inget annat. Som del av personalen bör du uppträda professionellt, särskilt eftersom många ser upp till personalen på servern som en källa till vägledning och stöd.
Det är enkelt att visa professionalism genom att undvika att höja rösten eller skrika i ett supportärenden. Att undvika att låtsas att du är överordnad vanliga spelare och att inte missbruka dina perms som Staff är också väsentligt. Dessutom är det av yttersta vikt att följa serverns regler noggrant, eftersom det ger en dålig bild av servern om Staffsen medvetet bryter mot reglerna.
En viktig del av att agera professionellt är att lyssna på och bistå personer som behöver hjälp från Staff teamet. Det är också nödvändigt att visa att Staffsen är tillgänglig om det skulle behövas. Att hantera reports och helps på ett professionellt sätt är av högsta prioritet, eftersom det kan ge intrycket av att Staffsen inte bryr sig om du inte svarar i tid. Det är därför nödvändigt att vara aktiv i kommunikationen med spelarna för att undvika missförstånd.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag spelar hela dagarna så ca 15,16 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? jag började 2021 men har tagit pauser från fiveM,Och sedan blivit utloggad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag är MA just nu + kan dom flesta commandsen

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på allt som behövs

Senast ändrad:
+rep ser ut o va mogen baserad på hans text tycker han är värdig en plats i staff teamet samt jobbar jäkligt bra som MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka