Inaktuell 08SODERN80 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad heter du på discord? 08sodern80

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till att bli Medlemskaps Ansvarig är för att hjälpa till här på Unive eftersom jag gillar denna servern väldigt mycket. Men jag vill då se till så att jag ger medlem rollen till folk som e värdiga denna roll och då menar jag folk som kan bidra med en social rp till servern och någon som kan grunderna för rp och reglerna. Och så klart vill jag också visa att jag e värdig för denna position genom att kanske hjälpa de icke medlemmar som är nya till rp att steppa upp den och att påminna dem att öva på reglerna så de sen är värdiga själva för att rpa på denna server och bli medlemmar. Och om de kommer pm och frågar om frågor vart man hittar allt i forumet och dc vart man hittar reglerna så ska alla veta att jag kommer alltid finnas där för våra nya till rpn och servern. Och om min plan då fungerar som MA så skulle det bli enklare för staffs så de inte behöver ta reports och support ärende och sånt hela tiden från nya medlemmar som bara blivit godkända av korrupta MAs som skiter i om folk blir bra medlemmar eller inte och om de kan reglerna eller ej. Men det jag då också vill säga e då att alla staffs får mer tid att rpa och får mer tid på att fokusera på viktigare saker här på servern. Och naturligt vis så kommer jag så klart göra mitt jobb om jag blir MA på servern och arbeta med att hjälpa till med att göra så servern blir större på MA sättet genom att få hit värdiga medlemmar...

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker och vill att ni ska välja just mig som medlemskaps ansvarig eftersom först och främst jag e aktiv jag vet hur man pratar med folk på ett positivt sätt tex under en intervjuerna. Jo jag vet också en del om hur man jobbar som MA jag har kollat runt och läst igenom och så, så jag vet en del. Så klart vill jag med hjälpa till med att göra så denna servern växer med eftersom jag tycker om denna server väldigt mycket och kommer alltid att göra. Måste med såklart säga att jag är också väldigt rättvis så om någon ska bli nekad då nekar jag en om någon ska bli godkänd då godkänner jag en och om ngn kompis har skrivit en usel ansökan men säger ''kan du inte godkänna den'' Då nekar jag ändå för det ska vara rättvist för alla. Jag vill såklart som sagt hjälpa denna server att få en bättre rp, nå sina mål och utveckla servern genom att få hit så många sociala och kunniga personer om rp hit till Unive som möjligt. Och om jag skulle bli MA så kommer jag lägga ned mycket tid på att ta så många intervjuer och ansökan som möjligt när jag har tid såklart. Och om perms och kommandon som MA det kan jag också såklart en del om...

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra som jag själv vill bli bemött typ som det står i bibeln när Jesus sa ''Du ska älska din nästa som du själv vill bli älskad'' det e ungefär så fast på ett lite annorlunda sätt då. Eller så behöver man inte utgå efter det jag precis sa man kan också utgå och bete sig på ett bra sätt när man bemöter människor men det behöver inte betyda att den man möter behöver bete sig på samma sätt. Men om jag bemöter människor så ska jag försöka och vara så trevlig som möjligt i till exempel under en medlems intervju om jag då blir MA. Men man ska inte vara dryg när man bemöter människor eller vara taskig utan anledning då e man en dålig person enligt mig. Och om vi säger på unive om man möter en ny person i dc eller ig då skulle jag bete mig på ett välkomnande sätt så att personen får ett bättre och gott intryck om hur folk på servern kan vara till exempel man säger välkommen till staden min vän hur är det ngt sånt. Och om jag blir MA på servern så ska jag alltid bidra med att jag pratar på ett välkomnande sätt/vis så nytt folk också får bättre tankar och känslor om medlemskaps ansvariga här på servern också.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, om jag skulle bli medlemskaps ansvarig så skulle jag ha ett ansvar att hjälpa folk med deras rp till exempel vägleda eller steppa upp sin rp. Och som jag också sa innan så kommer jag att hjälpa dem om de langar en pm och frågar vart hitta man forumet vart hittar man den och det där i dcn och liknande så ger jag alltid dem råd, tips och svaren på deras frågor. Så de jag säger e att jag alltid kommer försöka att hjälpa våra icke medlemmar på alla sätt det går.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmar på Unive ska kunna bidra med bra och social rp de ska kunna minst alla grundregler innan de börjar och rpa på Unive. (Ansökan): Sen vill jag se att de utvecklar på frågor och skriver en bra backstory om sin karaktär i sin ansökan. Jag vill inte häller se en massa plagiatade ansökan och en massa kopierade grejer då blir jag besviken på de som ansöker...

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar e att kunna rpa på en högnivå bidra med bra och social rp visa medlemmar så de inte gör något litet fel om de råkar bryta mot någon regel eller linande igen och som MA ska man ju också kunna reglerna såklart.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar Måndag: 3-6 tim Tisdag: (Träning) 2-4 tim Onsdag: 3-5 tim Torsdag: (Träning) 2-4 tim Fredag: 4-8 tim.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope det e bra så :)

På aktivitet så glömde jag helger och lov men lov e ungefär likadant som helger och helger är - Helger Lördag: 4-9 tim Söndag: 3-9 tim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka