Nekad 06oj269 | Medlem ansökning [ZevenDot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

06oj269

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Jesko #0114

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Andersson och är 22 år gammal han hade en bra och en normal uppväxt, när han växte upp gillade han bilar väldigt mycket. På Jannes 22 födelsedag så flyttade han till sin första stad, staden hette unive där han bara bodde ett litet tag och hade inte ett riktigt jobb, men ungefär en vecka senare flyttade han till staden som heter bergstoppen och där bodde han väldigt, väldigt länge och jobbade för första gången på ett riktigt jobb, jobbet var mekonomen men där jobbade han bara några dagar innan han blev sparkad, sedan hittade han till penguin, en stad som han aldrig hade hört om men han visste att han skulle trivas. 1 dag efter att han hade flyttat ditt fick han jobb hos ambulansen, där gick det bra för Janne och han hittade nya kompisar vid namn kevin och Bosse, på ambulansen var Kevin chef och Bosse var biträdande chef. cirka 3 dagar efter att Janne hade jobbat hos ambulansen så gjorde han sin första utbildning, den gick bra och han gick upp i rang. På ambulansen gick det bra, Janne lyckades bli bitr regions chef.
men senare bytte Janne stad till en stad vid namn stillaberget där blev han bitr rikspolischef men det varade i cirka 1 månad innan staden blev nedstängd. Han hittade snabbt nya städer som unive och mortal men han tyckte inte att det var städerna som passade han. Men efter det kontaktade en nära vän till mig o frågade om jag ville börja på hans 15+ server (fick undantag) dem städerna hette intense och astract roleplay men efter att han bytte stad så visste han inte vart han skulle. och nu vill han hitta till en ny och populär stad som denna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå av rp, mycket roliga scenarion samt mycket sunt förnuft inom dessa scenarion. Jag själv vill också kunna bidara med mer spelare till unive, hur kanske ni undrar, Jo jag kommer försöka promotea servern genom att streama och inspirera andra spelare att gå med i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du som deltar i ett scenario ska kunna förlora ett scenario för rpns skull, alltså att båda sidorna ska kunna förlora scenariot för rpns skull.

Hur hittade du Unive? Via en nära vän vid namn Kevin1x på discord.

Nekad, hittar ej din Discord i Unive Discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka