Accepterad 06oj269 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

06oj269

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Aboow Knaas 06OJ #0114

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Anderson och är 22 år gammal han hade en bra och en normal uppväxt, när han växte upp gillade han bilar väldigt mycket. På Jannes 22 födelsedag så flyttade han till sin första stad, staden hette unive där han bara bodde ett litet tag och hade inte ett riktigt jobb, men ungefär en vecka senare flyttade han till staden som heter bergstoppen och där bodde han väldigt, väldigt länge och jobbade för första gången på ett riktigt jobb, jobbet var mekonomen men där jobbade han bara några dagar innan han blev sparkad, sedan hittade han till penguin, en stad som han aldrig hade hört om men han visste att han skulle trivas. 1 dag efter att han hade flyttat ditt fick han jobb hos ambulansen, där gick det bra för Janne och han hittade nya kompisar vid namn kevin och Bosse, på ambulansen var Kevin chef och Bosse var biträdande chef. cirka 3 dagar efter att Janne hade jobbat hos ambulansen så gjorde han sin första utbildning, den gick bra och han gick upp i rang. På ambulansen gick det bra, Janne lyckades bli bitr regions chef. men senare bytte Janne stad till en stad vid namn stillaberget där blev han bitr rikspolischef men det avrade i cirka 1 månad innan staden blev nedstängd, och nu vill han hitta till en ny och populär satd som denna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stor nivå av rp samt inga regelbrott eller Metagaming, abuse osv. jag kommer även försöka göra det till en ännu bättre server än vad den är som exempelvis att jag får andra att dras till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten ska kunna ha en chans att vinna scenariot exempelvis om du gör ett butiksrån och din bil går i 400+ km/h medans polisens bilar endast går i 200 km/h.

Hur hittade du Unive? Via en nära vän vid namn Kevin1x.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att den annars bli den automatiskt nekad. Lycka till !

Tillbaka