Nekad 040jeff | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

040jeff

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199884700123/

Ditt Hex-ID: steam:110000172b489db

Vad är din discord tagg? 040.jeff

Vem var det som bannade dig? ida98

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag använde en sexuell emote på en annan spelare vilket kan ha uppfattats som olämpligt eller obekvämt för andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde en emote som jag inte visste var klassad som sexuell eller förbjuden Det var inte menat att kränka någon eller bryta mot några regler Jag trodde det var en vanlig emote bland andra Direkt efter att jag använde den så blev jag bannad utan någon varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att det var jag som gjorde fel även om det inte var med avsikt. Jag kände inte till att just den emoten bröt mot reglerna men det ursäktar inte mitt agerande. Jag borde ha läst reglerna bättre innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare Detta är första gången jag bryter mot reglerna och jag har lärt mig en viktig läxa Jag vill verkligen inte göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa igenom reglerna ordentligt innan jag använde emotes Jag hade också kunnat tänka efter om emoten kunde uppfattas som olämplig eller stötande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig vikten av att läsa och följa serverns regler noggrant samt att vara mer respektfull mot andra spelare Jag kommer vara mycket mer försiktig med vad jag gör i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

och jag blev bara bannad i 1 dag i början sen efter de blev till 39 dagarimage.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka