Nekad 03an | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yas1n

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Alm

Vad är ditt discord namn? Realod

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Hola ylz han är 23 år gammal. Hola han är en snäll person som är trevlig rolig och mycket glad han gillar att skaffa nya vänner gillar att börja på nytt gör han, men en sak som har hänt med Hola det var när Hola var 15 år gammal så dog hans mamma i en bil olycka och hans pappa dog samma dag av ett skott i huvudet. Hola när han fyllde 17 år gammal så började Hola hänga med fel personer dom hade vapen dom hade droger dom Hola hängde med var Torpederna, när Hola fyllde 18 så fick hola sin första glock 17 av Hanell. Hanell var bossen över torpederna Hola och hanell hängde mycket med varandra dom rökte mycket och gjorde dumma grejer dom bode med varandra sen så en gång när Hola gjorde ett butiks rån så åkte han fast han satt fast i flera år i fängelset, Hola fick inte bo kvar i staden så han flyttade till unive och han söker ny till medborgare skap så han kan skaff nya vänner och ha det riktigt roligt här på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp och en rolig rpa kommer bidra med mycket roliga scenarion och kommer bidra med ganska mycket saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar . Det innebär att man ska spela så båda tycker det är roligt med scenariot och bara inte du har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm: Man dödar någon utan anledning. Vdm: Man använder sitt fordon som ett vapen för att döada någon. Metagaming: om jag säger en sak i discord och han rpar på det så är det metagaming. Sunt Förnuft: Sunt Förnuft är att man ska tänka logiskt innan man gör något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska många erfarenheter jag har rpat på denna server innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror ej det iallafall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka