Nekad 02camperr | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

02camperr

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109204057/

Ditt Hex-ID: 1100001447b6859

Vad är din discord tagg? 02 Camper#0832

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail-RP Suntförnuft och brytning mot person rån regler.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig eftersom dom tycket att jag rånade för mycket. Jag rånade 4 personer enligt en support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag vid ett ställe vid sandy eller lite längre ifrån. Jag hade försökt råna en person som då väljer att slå mig under rånet. Blev direkt inte ett rån eftersom jag blev slagen av honom mitt i rånet och han försökte slå ner mig fast jag hade en kniv mot honom. Andra rånet var när jag rånade två personer. Dom var hetsiga vägrade ta upp händerna och hotade mig. Sen så väljer en av dom bara lägga mig i handbojor. Han var då securitas jag visste inte eftersom han inte hade på sig sin Uniform. Dom vägrade lyssna på någon order tog inget av dem eftersom jag var i handbojor. När support kommer efter min report så tar dem upp händerna och bara en av deras polare kommer upp med en kniv mot mig. 100% meta gaming eftersom dom inte ringde och ingen bil körde efter oss. Sen efter ca 1 timme så är jag vid fight club. Jag ser att en person utanför inga runt om kring har exakt samma gäng kläder som en person som dödat mina vänner jag var där fast rymmde. Trodde det var han skulle kolla id kort för visste vad dem hette. När jag då rånar honom tar honom någon annan stans ber jag han bara springa iväg. Han gör en report och vi snackar med staffs. Dom ville banna mig 5 dagar fast vi löste det och fick bara en varning. Då var jag klar för idag ska gå lägga mig och jag hade då gjort 2 tickets på dem rånen jag berättade om. Dem blev besvarade klockan 03:00 i natten när jag sov. När jag vaknar så blir jag banand för mina reports. Har hjälpt serven mycket med att reporta alla som gör fel med klipp. Första gången jag blir bannad för mina egna klipp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att då ingen av dom som jag rånade förutom den sista följde order. Den första slog till mig under rånet. Den andra la handbojor på mig och fick en vän ditt med kniv utan att dem ringt eller haft mobilen uppe.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad då för tjänstefordon stöld. Jag visste inte att man inte fick ta securitas bil var jätte ny fick en veckas ban. Jag har lärt mig mycket och har läst alla regler. Kan alla utan till förstår bara inte hur jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara skitit i att råna folk eftersom vi började gänget igår. Kunde bara skitit att råna folk första veckan och bara försökt hålla mig undan trouble. Men förstår att jag har gjort flera rån som då är sunt förnuft fast tog aldir gnågot ingen var lyckad några följde inte ens order. Mina roller drogs och vill gärna ha tillbaka dem kriminell och medlemskap.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag blir unbannad kommer jag då vara med en lugn krim och försöka hålla mig helt ur trouble . Att sluta råna folk.
en av klippen https://medal.tv/clips/4aKTRDm5y9UVV/d1337WqgBPG4 där jag dödar han
Den med handbojorna är borta vet inte hur men verkar inte hitta den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka