Inaktuell 01Vanzzys | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDoule]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Vanzzys

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? 01spexy (Ops är ej den Spexy de flesta tror)

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Varför jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig just på UniveRP, är för att först och fremst få ut öka antalet på spelare godkänna och neka spelare, Läsa ansökningar se till att dem rätta kommer in till just UniveRP, Jag vill ansöka till Just Medlemskaps ansvarig för att jag märker att det är rätt så många som är icke medlem på UniveRP, Vilket gör att jag vill utforska nånting nytt och ansöka till medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att ni ska välja just mig som medlemskaps ansvarig för att jag anser att jag är en riktigt social, rolig, pratglad person, Som verkligen fukoserar på servens och spelarnas bästa måanade och tycke om serven, Jag vill också att ni ska välja just mig pågrund av att jag är en aktiv medlemskaps ansvarig person, Som kollar ansökningar i stort sätt 24/7 bara jag är hemma. Jag är en person som tar in dem som jag anser att verkligen förtjänar det och att man ser att dem verkligen tar sin tid för att få igenom en ansökan, Jag tar in såna som jag anser vara mogna nog för att spela på UniveRp, Jag Nekar såna som bara kommer för att förstöra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha Respekt, Visa lite kärlek, vara snäll, rolig, trevlig och prata sakta och förklara om dem inte förstår frågorna och fråga sakerna och fråga hur dem tyckte det gick om dem har nånting dem vill lägga till. sen har man trevlig ton och förklarar svaret

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka den på bra sätt, Då jag är en snabb efektiv och rolig Medlemskaps ansvarig person, Som verkligen gör allt för detta fall Univerp, Eftersom jag verkligen brinner för att förbättra Univesrp till 100%

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser inte att jag ska ha några som helst Krav alls

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta imot medlemmar, Läsa anöskningar ta imot intervjuer se till och få spelarna glada

Hur ser din aktivitetet ut? varje dag 10+ timmar förösker jag bara jag är hemma

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka