Nekad 01samme01 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Ditt discord namn: !xwifla#1873

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad för typ av beslut gäller det? mina roller (krim medlem)

Vem/vilka tog beslutet? Jag vet inte helt ärligt.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte jag slog en polis

Hur är beslutet felaktigt? 1. Så vet jag inte vem som drog och ingen drog in mig i support så jag fick inte ens tid o prata. Sedan om jag fick indragna för att jag slog en polis så tycker jag faktiskt att de är lite överdriver de betyder att man knappt får göra något med poliser visst de kanske var lite övedrivet att slå dom men de slog mig också.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga då de bara drog dom direkt

Hej! För snabbare hantering av ditt ärende ber jag dig kolla upp vem som drog dina roller. Detta gör du enklast genom att hoppa support och fråga. Du kan sedan skriva här vem det var eller kontakta mig i discord pm frankh00 och berätta vem det var.

Hej igen! Det framkom att det var @Classico0o som drog in dina roller. Jag kommer låsa tråden tills han väljer att svara detta föra att underlätta hantering och minska spam.

Ditt discord namn: !xwifla#1873

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad för typ av beslut gäller det? mina roller (krim medlem)

Vem/vilka tog beslutet? Jag vet inte helt ärligt.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte jag slog en polis

Hur är beslutet felaktigt? 1. Så vet jag inte vem som drog och ingen drog in mig i support så jag fick inte ens tid o prata. Sedan om jag fick indragna för att jag slog en polis så tycker jag faktiskt att de är lite överdriver de betyder att man knappt får göra något med poliser visst de kanske var lite övedrivet att slå dom men de slog mig också.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga då de bara drog dom direkt
Om du är krim så bör du veta att man inte får attackera polisen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka