Nekad 01Matte | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01Matte#1818

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "." men jag antar att philip banna mig då jag ställde till problem för servern i de senaste månaderna. Staffs såg mig som stort problem och därför är jag bannad, jag respekterar denna bannen och fattar varför jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde att banna mig eftersom min rp de senaste månaderna inte varit acceptabel någonstans. Jag har varit en problemspelare de senaste månaderna och vill ändra på det direkt när jag kommer tillbaka ifall det är så att jag ens får komma tillbaka. På sistone så har jag blivit bannad och fått indragen krim flertal gånger. Som sagt så vill jag att det förändras och ifall det är så att jag blir unbannad så kommer jag gå för att förändra på det. Jag kommer umgås med personer som inte ställer till problem för servern och jag kommer få min stil på rp förändras ifall jag nu får chansen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev permanent avstängd för "." så blev jag bannad för c logg. Jag kommer inte gå in i den bannen lika mycket som jag gjort på mina andra överklagningar men när jag blev bannad i 20 dagar så sov jag och jag hade inte nån aning om det, när jag tillslut vakna så blev jag permanent avstängd. Innan allt det här så var jag support dagligen och fick skit jätte ofta, får jag nu komma tillbaka så kommer jag få det att förändras och är det inte så att det förändras så kan 320 lika gärna perma banna mig igen genom att kolla på loggs och dokumentationer. Jag vill komma tillbaka och visa den bra sidan av mig som jag hade innan jag valde att rollspela med de andra "problemspelarna".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut inte en felaktig ban, Philip gjorde 100% rätt av sig och jag gjorde 100% fel av mig. Allt jag vill är att komma tillbaka för att umgås omkring rätt folk som vet hur man rollspelar jämfört med de jag var med tidigare. Många staffs sa till mig att vara med andra personer då de jag var med inte kunde rollspela och att fler negativa konsekvenser kommer ske mot mig. Vissa staffs visste även att jag kunde visa en god sida av mig då några hade rpat med mig och hade sett att jag verkligen kunde rpa bra utan de andra problemspelarna. Nu har jag bestämt mig att komma tillbaka för att visa en bra sida av mig och att jag verkligen kan rpa, sålänge det är med rätt folk.
Ifall jag nu får komma tillbaka så uppskattas det enormt då jag varit uttråkad dessa veckor som jag varit bannad, jag har tagit lärdom av denna ban och vill förändra mitt sätt på att rpa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 30 bans men många bans var riktigt gamla, har spelat under servern i 2 år och när ja inte var medlem vart jag bannad ofta. Nu sker det mycket mindre.
Jag förstår att när man kollar på min ban historik så ser det ut att jag är en problem spelare, men kollar man ordentligt så ser man att de flesta var för ett tag sen. Jag med tiden har lärt mig rpa ordentligt och dessa senaste bansen överblickar de gamla bansen vilket får det att se ut som att jag fortfarande är en problemspelare vilket inte är sant för de senaste banse har varit felaktiga, men jag respekterar beslutet och fattar varför jag är bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förändra dessa senaste månaderna på hur jag rpat och lyssnat på staffs, tyvärr så har jag gjort tvärtom vilket ledit till detta :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, när jag varit avstängd så har jag tagit lärdom, denna ban var extrem viktig då jag nu kollar på vilka problem jag ställde till för servern. Ifall jag nu blir unbannad så kan jag lova att det kommer förbättras och jag lovar att ändra min stil på rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det försår jag.

Btw, uppskattas att du skrev varför jag blev bannad i min förra överklagan. Det förenklar jätte mycket då jag inte hade nån aning om vad jag skulle skriva på min förra överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka