Nekad 01Matte | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01Matte#1818

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "." men jag antar att philip banna mig då jag ställde till problem för servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig för problemspelare då jag precis hade blivit bannad i 20 dagar för c logg. C logg Bannen får det se ut som att jag är en problemspelare men jag har bevis på att de skrev ooc till mig "du får gå och sova" då klockan var 6 på morgonen. En till orsak till varför jag bannad kan vara att jag abusat min staff roll tidigare som var helt fel från mig och jag ber om ursäkt. Det var 100% fel av mig. Jag vet du kanske inte tror på mig men om jag kan få en till chans så kan jag bevisa att jag lärt mig av mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så stormade jag och några i mitt gäng några, scenariot blev jätte bra för båda sidorna men andra parten hade våra kroppar och de höll oss i ett bra tag. Tillslut var klockan runt 6 och de skrev ooc att vi fick dra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar varför Philip valde att banna mig och hur det ser ut från hans perspektiv men jag har inte gjort nåt för att få C logg bannen som fick den här bannen att ske.
Bevis:
https://imgur.com/a/VycUDrD
https://gyazo.com/4024f39dffa2c08b0bafacc4313e3100
https://medal.tv/games/gta-v/clips/Hih3my05m47SI/9hfXA8rv9XL9?theater=true
OOC Chatten där de lät oss gå, tror dock inte Norrland och resterande såg när flera personer skrev till mig att det var okej att gå.
Jag har under senaste tiden hängt med folk som fått min rp nivå att vara låg. Nu vill jag börja om på noll för att rollspela med mitt gamla gäng som har en mycket högre nivå. Fine jag fattar varför jag blivit bannad men det finns spelare med 50-60+ bans som får vara kvar på servern och som ställer till mycket mer problem än mig. Ifall jag nu blir unbannad så kommer jag byta stil på min rp och jag kommer rpa med andra personer för att förbättra min nivå, allt jag ber om är en sista chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 30 bans men många bans var riktigt gamla, har spelat under servern i 2 år och när ja inte var medlem vart jag bannad ofta. Nu sker det mycket mindre.
Jag förstår att när man kollar på min ban historik så ser det ut att jag är en problem spelare, men kollar man ordentligt så ser man att de flesta var för ett tag sen. Jag med tiden har lärt mig rpa ordentligt och den här senaste bannen överblickar de gamla bansen vilket får det att se ut som att jag fortfarande är en problemspelare vilket inte är sant för den senaste bannen var felaktig, jag c logga aldrig, jag har till och med bevis på hela händelsen när jag inte c loggade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dubbel checka eller fråga mer personer. Men samtidigt gjorde jag inte sånt stort fel. Jag hade kunnat ställt till mindre problem för servern och göra bättre ifrån mig och visa en högre nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, allt jag ber om är en sista chans. Har nu varit bannad i 4 veckor, allt jag vill är att komma tillbaks.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Nekad, endast en överklagan på 24 h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka