Accepterad 01Matte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01matte

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-23 192152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom att jag sköt tillbaka mot polisen när två aspiranter valde att storma våran kidnappning vi hade. En massiv skottlossning skedde och när skott avlossades tillbringades staffs och jag förstår hur det såg ut från deras perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ungefär 10 personer i mitt gäng valde att kidnappa en rival, under kidnappningen så fick polisen larm plötsligt och det skedde en skottlossning mellan polsen (ej insatsstyrkan) och vi kriminella. Jag och några andra blev senare bannade lite senare pga att vi sköt tillbaka mot polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så har jag bara gått ut ifrån vad Philip320 skrivit ut, men jag förstår varför analytikern valde att banna mig då det inte såg normalt ut från staffs perpektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har rpat sedan 2020 på unive och fått 60 bans men bara 1 de senaste 3 månaderna. Från min tidigare historik så har jag lärt mig av mina misstag och mina banns kommer inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I min situation skulle det vara svårt att göra annorlunda då jag var i ett hörn och polisen gick fram bara för att skjuta och brydde inte vad jag än gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att undvika polisen under kriminella sammanhang och bara skjuta i sista utväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka