Nekad 01Matte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520903200/home/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? 01matte.

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-26 022158.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet att 320 valde att banna mig eftersom jag valde att använda min väns ped medans jag var i mitt gänghus. Det var fel eftersom jag inte står på peden och det kommer absolut inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så skrev 320 /m till mig om att jag inte stog på pedden, jag svarade med att jag kunde byta men han valde att banna mig pga att jag var ink den natten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och det var fel gjort av mig. Jag fattar varför Philip bannat mig till 100% och jag kommer absolut inte göra om det någon gång igen. Ber om ursäkt för det jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag som spelat på Unive sedan 2020 och ja har fått runt 70 bans men dessa senaste 3 månaderna har jag valt att "bete" mig mer och bara fått 2 bans om man räknar utan denna ban. Jag har lyckats att ta lärdom av det och jag gör inte om mina misstag. Om jag nu får komma tillbaka så kommer jag bevisa att jag kan rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att använda min väns ped och jag hade kunnat köra utan vilket jag definitivt skulle göra ifall jag fick komma tillbaka. Jag kan svära att inga av mina tidigare problem kommer att återkomma och att du Philip kommer märka stor förändring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig enormt mycket av denna ban. Jag kommer aldrig mer använda någon ped som inte tillhör mig. jag borde donerat för pedden som man originellt gör. Kommer inte upprepa detta och ber bara om en sista chans. Jag ber om ursäkt för mina tidigare handlingar och ber bara om en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka