Nekad 01ansdf | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01ansdf

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wicor

Vad är ditt discord namn? 01an

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2011

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter zaki och när han föddes så va hans mamma där men inte hans pappa och zaki är född i Mexico och innan han föddes så dog hans pappa av överdos och det har gjort zakis liv mycket svårare så vid 5års åldern så bestämde hans mamma att dem ska flytta till stan och det gjorde zakis liv ännu svårare så när han började 3an i harlem skolan så drogs zaki till kriminella umgäng och zaki fick jobb som typ lägg en påse i busken här och där och vid dom åren så började zaki tröttna på att göra massa dum saker så när han fyllt 15år så började zakis liv förändra och han började sommar jobba på ica basic och han fick en Epa som han älska att åka runt med och han började få intressen oss bilar och vid 18 års åldern köpte hans mamma en Volvo v90 som han kallade lisa den va mörk blå och sen dess har zakis dröm att jobba oss mekonomen eller nåt som handlar om bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så …

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att tx rdm står för random death match och att aa kan allt orkar tyvärr inte skriva sommnar nästean men på intrjuv så kan jag förklara

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lågt temprament

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka