Nekad 008 | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

enzzzo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249742658/

Ditt Hex-ID: 11000014cdbdb42

Vad är din discord tagg? 008#4598

Vem var det som bannade dig? hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-19 170809.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig för att jag c-logga men det gjorde jag inte. Det trågiga är att jag inte har bevis för då behövde jag ringa min internätt och be dom skicka en bild på, när internettet stängdes av. Så det va inte så roligt men nu har jag löst så att mitt internett inte stängs av så det är över juste nu. Men staffsen gjorde helt rätt man staffen misstolka men jag tar absolut ansvaret så det va inte staffsen fel utan det va mitt. Jag blev permanentad för att jag c logga. Det vet jag att det ät p ban. Men sen kan jag förstå staffen som banna mig att det såg ut som att jag f8 när polisen jagade mig det förestått jag men jag har inte bevis juste nu kan det bara bli bättre och internatet är löst så det kommer aldrig hände igen. Jag förstår abslout hunkis att han bannade mig för det va rätt åt honnom. Men jag ber om en till chans om hunkisa får mer anmälningar på mig som han inte kommer få så är jag kalr här på unive. men jag ber snällt om en till cahns och detta kommer forst ändra på. Om detta händer igen på unive så vet jag att jag är klar här på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil vid polisstatioen sen så körde en vit cevil bil bakom mig och satte blå ljuset. Där och så ville jag stanna men jag ville ha ett roligt senario så jag valde att köra. Jag v et att det va fel att köra ifrån polisen och det tar jag på mitt ansvar .Sen så åkte jag mot piren sem sväng jag vänster in till en liten byggnad sen kom polisen och pittade polisen mig lite lätt så jag fortstatte att klöra sen när vi hande kommet en bit så gick polisen väldigt hårt in så att vår bil gick i sönder när jag skulle hoppa ur bilen. När polisen pittade mif så hårt så tyckte jag det inte va så bra rp för jag körde väldigt lånsamt och jag gjorde igen fara för traficken men polisen gjorde som dom gjorde men det ska abslout inte ändra på min ban man jag tickte dom gick in hårt i bilen. så skulle jag ta upp händerna men sen fick jag black scren sen väntade jag lite till sen hörded jag datorn bara slutade men fläcktarna. Så jag gick in igen sen stog det ; Intternet av kontakta hoss för mer inefo: Sen stog det ett medelande sen ringde vi sen löste det sig. Jag har ett bevis men jag tror det inte räcker men jag hoppas att jag kommer komma in på univce igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som hunkis gjorde va helt rätt och det tar jag och det var jag som gjkorde fel. Jag kan förstå hunkis att han bannade, Om jag haade varit hun,kis hade jag gjort exat samma sak men nu ber jag om en till chaans och om hunkis får in en anmälan på mig då förstår jag om han inte vill godkänna mig. Men nu vet jag vad jag hat gjort för fel och det kommer aldrig hände och han kommer inte få in en ända anmälan på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har jag inte:`)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej men endå ja. Mitt internet dog så där hade jag jag inte kunnat göra nått man jag vsiste att det skulle stängas av då så mjag jade kunnat kolla vad klockan vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag det har jag och det kommer aldrig hänada igen och hunkis eller andra staffs kommer aldrig få en anmälan på mig eller ett klipp när jag begår ett regerl brott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes:)

Kanske värt att ringa internetbolaget och fråga om ett bevis på detta. Anser att timingen och brist på bevis inte är tillfälligheter. Stämmer det att du combatloggade så tycker jag att du istället ska vara mogen och erkänna.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka