Accepterad 00.vi | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

00.vi

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234650206/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bf5905e

Vad är din discord tagg? 00vidd

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: sadasdasdasd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte hade klädder på mig när jag skjöt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på en cyckel så tog jag av mig mina kläder för att inte bli kidnappad och då så skjöt jag nån och så blev jag bannad för jag inte hade kläder på mig när jag skjöt han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fattar att han banna att jag inte har kläder på mig men har sätt andra så och ville inte bli kidnapad jag ångra mig och skulle vilja ha en chanse till kommer aldrig göra om det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha byxor på mig och tänkt på att jag inte skulle gjort så

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka