Nekad đŸ§žEddie🧾 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du pĂ„ discord? 🧾Nalle-puh🧾#8411

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar skolan 8.00 och slutar oftast runt tvÄ tiden sÄ brukar komma hem runt tre till fyra tiden. Jag Àr inne vÀldigt mycket pÄ kvÀllarna och vÀldigt mycket pÄ helgerna. PÄ fredagarna och lördagarna sÄ brukar jag spela frÄn 11:00 tiden till 00.30 tiden typ.

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? ungefÀr 1 Är och 2 mÄnader

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) kunde ej fÄ fram det Àr ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra Àr felaktiga obs kan ej fÄ fram bilden men försöker förklara sÄ bra jag kan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att ta han om lite mindre uppdrag Àn staffas men dom ska ej Äka runt och leta efter problem och dom ska underlÀtta för staffs. sÄ om det till exempel kommer en person som gör smÄ problem som att till exempel lallar sÄ ska man först testa kicka men om hen fortsÀtter nÀr hen kommer in sÄ kan ban ge personen en ban. men servervakter kan Àven dva bilar och ressa folk men ressen kan sÄklart bli abuse om man anvÀnder de pÄ fel sÀtt. men till backs till att dva bilar sÄ kan man under lÀtta bÄde lag och rpn.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? jag vill gÀrna bli en del av servervaktsteamet för jag gillar att hjÀlpa och underlÀtta för staffteamet och folk som behöver hjÀlp med nÄgot. jag vill Àven fÄ bort spelare som lallar. jag vill Àven kunna hjÀlpa folk genom att till exempel dva bilar eller kicka/bana folk som till exempel slÄr dig utan anledning, eller lallar jag har Àven tidigare erfarenheter av sv

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. sv abuse kan vara om du till exempel anvÀnder idpeak i ett skottscenario för att se var folk stÄr sÄ du kan döda alla och vinna scenariot eller om du blir skjuten pÄ sÄ ressar du dig sjÀlv för att fÄ mer hp sÄ du kan vinna scenariot. sv abuse kan vara att du anvÀnder dina perms pÄ felaktigt sÀtt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka