Nekad đŸ§žEddie🧾 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du pĂ„ discord? 🧾Nalle-puh🧾#8411

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2021

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har alltid velat ta medlemskaps intervjuer, har alltid tyckt det kÀnns sÄ roligt att fÄ hÀnga lite med icke medlemmar och se hur dom fÄr sin medlemskaps roll men jag har Àven hört frÄn andra att det Àr lite kul att prata med icke medlemmar.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? jag Àr en snÀll o glad person och det gÄr att lita pÄ mig. Jag kan ta ansvar och gillar att hjÀlpa till. Jag skulle Àven vilja sÀga att jag skulle bli vald efter som jag har en bra personlig het. jag gillar Àven att trÀffa ny personer och jag Àr bar pÄ att bemöta andra mÀnniskor pÄ ett bra sÀtt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? jag tycker att personer ska bemötas pÄ ett snÀllt sÀtt. Men det finns dom personer som inte kan bete sig men man ska fortfarande vara snÀll om dom fortsÀtter ha en dÄlig ton eller bete sig pÄ Àt set som inte Àr okej sÄ fÄr man ta en mer strÀng ton men man ska inte ha en ton som Àr lika elak som den som har en elak ton och bemöter den pÄ samma set som den bemöter dig. för det viktigaste Àr att du Àr snÀll och trevlig och bemöter personer pÄ ett bra sÀtt hela tiden.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? jag skulle direkt inte pÄ verka sÄ mycket efter som det ÀndÄ Àr ganska bra att var medlem nu som det Àr. men om jag skulle vilja Àndra nÄgot sÄ skulle det vara att det skulle vara mer roliga Àven som medlemmar kan gÄ pÄ och fler jobb som dom tycker Àr roligt. Men om dom skulle vilja ha det pÄ nÄgot sett sÄ skulle jag försöka föra vidare det. Men det Àr liksom bra som det Àr enligt mig.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? jag anser att medlemmar ska ha strikta men inte sÄ strikta regler sÄ att dom inte kan ha kul men det Àr sjÀlvklart viktigt att medlemmar ska kunna följa dom regler som finns pÄ serven. Men det ska alltsÄ inte vara för höga krav pÄ medlemmar men fortfarande lite krav som dom ska kunna följa, för om vi skulle sÀga att medlemmar har för höga krav pÄ sig sÄ kommer dom inte tycka det Àr roligt att rpa. sÄ det ska finnas krav men dom ska inte ha för höga krav.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kÀnner att jag skulle ha ett högre ansvar Àn det jag har nu vilket Àr servervakt. jag kÀnner att det inte kommer förÀndra sÄ mycket efter som det inte Àr jÀtte mycket högre roll.

Hur ser din aktivitetet ut? jag börjar skolan 8.00 och slutar oftast runt tvÄ tiden sÄ brukar komma hem runt tre till fyra tiden. Jag Àr inne vÀldigt mycket pÄ kvÀllarna och vÀldigt mycket pÄ helgerna. PÄ fredagarna och lördagarna sÄ brukar jag spela frÄn 11:00 tiden till 00.30 tiden typ.

Har du som mÄl att gÄ med i staff teamet pÄ Unive i framtiden? Ja

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? nej det skulle jag inte :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka