Accepterad đŸ€—MeningenđŸ€— | Medlem ansökning

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vad Ă€r ditt namn i verkligheten? Hemligt đŸ€«

Vad Àr ditt discord namn? meningen

Vad Àr ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Anders Karlsson född 1990 och lever sitt unga liv som 32 Ärs Äldern i en sunkig lÀgenhet pÄ 43 kvadrat. MÄnga kommer kanske se Anders som en lÀskig gubbe men han Àr vÀldigt kramgo och trevlig om nÄgon behöver hjÀlp. Hans mamma jobbade pÄ det stora sjukhuset och hans pappa pÄ Bennys tills Anders förÀldrar dog 2006 som Àndrade hans liv.detta resulterade i att Anders hamnade i fel umgÀnge, och började med knark, vapen och började umgÄs med folk som var fel för honom. i denna stund sÄ sitter sorligt Anders i fÀngelset för vÄrdslöshet i trafik och stukit ifrÄn polisen i sin jÀvla A-Tracktor hemska kvÀllar och dagar med sorg men försöker endÄ tÀnka pÄ annat som sitt bil intresset. Anders har gillat billar och motorer sen barndomen. barndomen har varit svÄr Ànde under tidigare delar av sin skolgÄng, att Àven han var tvungen att fortsÀtta i detta spÄr som sina vÀnner och familj. Anders har mycket erfarenheter nÀr det kommer till fordon dÄ jÀdrar dÄ gÄr det fort. allmÀnt snÀll person som gÀrna hjÀlper andra som har de svÄrt som uteliggare och dom med mindre ekonomi eller nÄgon som behöver en liten skuss. just nu försöker han spara till sin drömm bil som en Nissan Skyline och försöker hitta jobb SÄ han kan spara pengar sÄ han försörja sig i hushÄllet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion pÄ den lagliga sidan dÀr bÄda partrarna fÄr delta, jag anser att i ett scenario finns det inget som heter vinst!

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rpn tar scenariot inte jag eller den andra personen! finns inget att vinna över och inget som ska ske!

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Yepp, Fearrp innebÀr att du inte vÀrnar för ditt liv, rdm innebÀr att du dödar nÄgon utan anledning, vdm innebÀr att du anvÀnder ett fordons som vapen utan anledning:))

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? Har spelat pÄ Unive sen början av 2022, samt över 1100 timmar (bara), vet hur man ska utgÄ för en bra och effektiv rp för en hög nivÄ.

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e snygg :))

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka