Nekad đŸ€—MeningenđŸ€— | Chef-jobb ansökan [SMokey Nagata][Auto]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto Experten

Vad heter du IRL? Jag heter Oliwer

Vad heter du pĂ„ discord? đŸ€—MeningenđŸ€—#2805

Hur gammal Àr du? 14

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Sen den 31 Augusti har ja för mig

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Jobbet genom att hitta mycket anstĂ€llda och fĂ„ igĂ„ng jobbet som det var förr, jag kommer se till att mina anstĂ€llda sköter sitt jobb samt kommer jag anstĂ€llde folk som brinner för jobbet! Jag kommer se till att dem som jobbar oss mig jobbar för Jobbet inte Lönen, Jag kommer Ă€ven se en bra Rp bland de anstĂ€llda och ge dem tips pĂ„ hur det anvĂ€nds ./me, Jag kommer som Ägare jobba hĂ„rt för att se till att Varje anstĂ€lld anvĂ€nder sig av nĂ„gon slags ./Me för fĂ„ Rpn sĂ„ bra sĂ„ de gĂ„r, jag kommer ta hand om mina anstĂ€llda och se till att dem har de bra hos mig, Jag kommer kolla vĂ€ldigt mycket inom omrĂ„det Korruption Dvs se till att vĂ„ra anstĂ€llda inte ger ut rabatter eller Missbrukar sina TillgĂ„ngar som Auto, Ifall detta intrĂ€ffar kommer jag ta de direkt med Staffs och se till att dem fĂ„r sig de dom förtjĂ€nar för de Regelbrott dom pĂ„gick, jag kommer Ă€ven lyssna pĂ„ mina anstĂ€llda för att se om det har nĂ„got att sĂ€ga, att dem kanske har kollegor som Ă€r lite elaka osv, P-A+ kommer fĂ„ Ă€ven i uppgift att hĂ„lla ett öga pĂ„ dem anstĂ€llde för att se satt de gör sitt jobb rĂ€tt och dĂ€r ingen Korruption kommer i Rum. Vad jag anser Ă€r att anvĂ€nder man inte ./me sĂ„ innebĂ€r de regelbrott Men tyvĂ€rr sĂ„ Ă€r det inte sĂ„, men jag kommer fortfarande se till att vi anvĂ€nder av en bra RP dĂ€r vi utför nĂ„gon slags ./me

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Korruption Àr ett stort Problem i SamhÀllet du jag tar det som en lÀrdom att vara med den ProvanstÀllde (ÄteranstÀllning rÀknas inte) mellan 30-1h innan jag gör nÄgot annat för att se att den person gör sitt jobb och dÄ jag brukar be vÀnner att försöka handla utan betala eller liknande om den provanstÀllde gÄr med pÄ att sÀlja för nÄgon slags rabatt eller gratis (GÀller Àven fördelar till sig sjÀlv blir han sparkad och tas vidare för Korruption beror pÄ situationen. jag har jobbat inom falck, qpark, Taxi, Mekonomen. Jag jobbade hÀr ett vÀldigt bra tag och dÀrmed fÄtt en stor erfarenhet inom att prata med folk.. Jag Àr Àven mycket ute efter att skapa erfarenheter

Hur ofta kommer du vara inne? dessa tider kan Àndras kortare eller förlÀngas satt ni Àr medvetna om det
MÄndag 16:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 16:00 - 21:00
Lördag 16:00 - 21:00
Söndag 16:00 - 21:00v

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Yepp!

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej.

Har du lÀst vÄra Regler? Yepp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka