Nekad đŸ€—MeningenđŸ€— | Chef-jobb ansökan[Securitas] [REAPER]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du pĂ„ discord? đŸ€—MeningenđŸ€—#2805

Hur gammal Àr du? 14

Hur lĂ€nge har du spelat pĂ„ Unive? Jag har spelat lĂ€nge tidigare pĂ„ unive đŸ€Ÿ men tog en paus, tbx för ca 2 mĂ„nader sen

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Jobbet genom att hitta mycket anstÀllda och fÄ igÄng jobbet som det var förr, jag kommer se till att mina anstÀllda sköter sitt jobb samt kommer jag anstÀllde folk som brinner för jobbet! Jag kommer se till att dem som jobbar oss mig jobbar för Jobbet inte Lönen, Jag kommer Àven se en bra Rp bland de anstÀllda och ge dem tips pÄ hur det anvÀnda /me samt kommer jag ta Extremt bra Utbildningar dÄ jag vet hur dem gÄr till och hur man utför en utb, jag kommer anstÀlla gamla arbetare hos securitas, dem som jag vet har en bra Rp och erfarenhet inom securitas för att fÄ securitas stabilt med en bra Rp och Utbildade personer som vet hur man anvÀnder Taser, batong, ficklampa, jag kommer se till att mina AnstÀllda fÄr en sÄ bra Jobb miljö som möjligt, om jag ser en securitas anstÀlld Àr icke medlem Àr det nÄgot jag tar hand om direkt! jag vill aldrig se en icke medlem som anstÀlld och de ja kommer göra Àr att se vem som anstÀllde och kommer att ta ÄtergÀrder direkt! dÄ jag anser att det Àr ett regelbrott mot serverns regler men Àven mina regler! dÀrför kommer jag anstÀlla rekryterare med ett tidigare omdöme men kommer Àven se till att folk har chansen till rekryterare för att testa pÄ! under min tid som chef kommer jag ta hand om mina anstÀllda och se till att det har det bra hos mig, jag vill utveckla jobbet Till en bra plats, jag vill att dem pÄ servern ska veta att securitas kan man alltid vÀnda sig till för en bra arbetsplats!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har stor erfarenhet inom att hÄlla yrke dÄ jag vet hur man fÄr ett yrke aktivt! Jag kommer jobba Extremt med mina erfarenheter samt Btr/Ledning för att fÄ securitas till en bra plats, Korruption Àr ett stort Problem i SamhÀllet du jag tar det som en lÀrdom att vara med den ProvanstÀllde (ÄteranstÀllning rÀknas inte) mellan 30-1h innan jag gör nÄgot annat för att se att den person gör sitt jobb och dÄ jag brukar be vÀnner att försöka hetsa lite för att se vad han tar för Fysiska Handlingar eller liknande om den provanstÀllde anvÀnder fel saker eller gör helt Ät skogen kommer det tas vidare det vill sÀga göra om utb beror pÄ situationen.

Hur ofta kommer du vara inne? dessa tider kan Àndras kortare eller förlÀngas satt ni Àr medvetna om det
MÄndag 16:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 16:00 - 21:00
Lördag 16:00 - 21:00
Söndag 16:00 - 21:00

Skulle du fortsĂ€tta och spela pĂ„ serven ifall du inte blir chef? AbsolutđŸ€™

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej!

Har du lĂ€st vĂ„ra Regler? Yepp🙃

+++++++rep har jobba pÄ alla blÄ ljus o passar som blÄljus rpare han mÄste bli chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka