Nekad đŸ€—MeningenđŸ€— | Ban Överklagan [Doughen]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198928683504/

Ditt Hex-ID: steam:110000139b8e1f0

Vad Ă€r din discord tagg? đŸ€—MeningenđŸ€—#9999

Vem var det som bannade dig? doughen

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: Konstig.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Ja antagligen för jag skröt om ett ligg med min tjej o de var tydligen inte okej o nu Àr jag Blacklisted... (Vet ej om jag Àr pbannad eller blacklistad) enligt staffen o bannen "Aldrig vÀlkommen tillbaka"

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Ja jo ja sov o kl var typ 00:00 sen nÀr jag vÀl kolla luren sÄ hade ja inga roller o var skicka frÄn dcn o allt. O lite innan det sÄ skrev jag med Icke staff utanför UNIVE Community samt Discord som vart kÄt pÄ en bild pÄ min tjej o av nÄgon anledning ska jag ha ban för det?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.

Detta Àr en felaktig ban eftersom allt skedde utan för discorden o communityt, skrev endast men en som var en del av communityt som jag med var

Anser att detta inte har nÄgot om unive o göra eftersom ALLT skrevs utan för discorden finns inget regelbrott som sÀger att du inte fÄr skryta om ett ligg:
Fattar inte vad denna staffen tÀnkte nÀr Hen banna mig utan anledningen till regelbrott

samt sÄ har ju staffen valt som ja förklarat tidigare i ban överklagan valt att prata uppet om bannen som jag sjÀlv anser oacceptabelt o man Bör veta att alla bans hÄlls inom staff teamet
Tycker jag Àr en sjÀlvklarhet men inget jag kan Àndra pÄ utan bara vad jag tycker

Staffen har vart oklar med anledning o var inte intresserad i o prata med mig innan utan han tog beslutet dÀr o dÄ
och Àr inte intresserad i min del av hÀndelsen o kan inte se andra sidor av bannen. o vÀgrar lyssna pÄ vad jag har o sÀga.
Han har dÄ ansÀtt bannen ej som felaktig Àven om han knappt har bevisning eller anledning SOM finns i https://www.unive.se/regler/

VĂ€ldigt konstigt.
Skulle aldrig skriva 2 banöverklagningar som Àr okej skrivna bara för att jag gjorde fel utan jag försöker att fÄ denna staffen att förstÄ bannen o hur konstig den Àr men det Àr inte Ä lÀtt eftersom staffen har satt sig i ett Mode dÀr han vÀgrar kunna sÀga/erkÀnna att bannen Àr skev //Meningen

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Mina tidigare Àr gamla o har inte haft en ban pÄ flera mÄnader.
Tar alltid lÀrdom av minna bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? finns inte direkt sÄ mycke annorlunda jag kunnat gjort förutom att INTE skicka I folks pm o priv grejer

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? har lÀrt mig att aldrig skicka privata saker i pm o diskutera min liv utanför Communityt

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Deklart

Senast Àndrad:
uppskattar om staffen lÀser igenom Hela banöverklagan
anses bannen inte felaktig lÀnka GÀrna Reglenbrottet som begÄtts.

Senast Àndrad:
NÄgon annan som möjligtvis kan svara pÄ denna eftersom Doughen antagligen undviker överklagan ?

(Han har lÀst den eftersom de stÄr att han senaste aktivitet var denna)

//Meningen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka