Nekad đŸ€!𝙇𝙄𝙂𝙃𝙏! â„ąđŸ€#3902 | Medlem ansökning [Lucas]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199205856101/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Nico Gomez

Vad Ă€r ditt discord namn? đŸ€!𝙇𝙄𝙂𝙃𝙏! â„ąđŸ€#3902

Vad Àr ditt födelsedatum? 9 September 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Bosse LandBerg och han Àr 20 Är och har ett vÀldigt dÄligt minne av sin barndom för nÀr han var 4 Är sÄ dog hans pappa. Det gick nÄgra Är och tillslut i mordutredningen sÄ kom dom fram till att det var hans mamma som hade dödat hans pappa. DÀrför vill han bli polis men nÀr han blev 22 Är sÄ gick han till polisstationen i sin stad och skulle prata om att bli polis men dÄ kunde han tyvÀrr inte det för han var för sÄrbar och svag i tÀnket sÄ dÀrför har han Àndra sig helt. SÄ just nu Àr han pÄ den olagliga sidan av lagen. Han har mÄnga intressen till exempel sÄ gillar han att laga bilar och vapen han har gÄtt skytte och alla vapen šsporterš. Han gillar Àven engelska filmer och serier.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag tycker jag har bra rp och koll pÄ reglerna. Och nu vill jag kunna rpa fult ut pÄ denna servern för jag tycker om den och har spelat lite grann som icke whitelist. Jag gillar den hÀr servern vÀldigt mycket för det Àr sköna spelare och staffs. Jag ska göra sÄ mycket jag kan för att göra roliga scenarion sÄ andra spelare blir intresserad av denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och bra rpande i denna servern. Jag kommer ocksÄ bidra med roliga scenarion.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. att ifall det Àr ett scenario med polisen sÄ ska man inte ta en bil som gÄr i 500 och ligger slickad efter marken för att dom ska ha en chans och vinna scenariot. SÄ det blir kul för alla nÄgon gÄng.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka