Accepterad đŸ”ȘAnkanđŸ–€ | Ban Överklagan [Yro]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Virre

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad Ă€r din discord tagg? đŸ”ȘAnkanđŸ–€

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att lÀgg en ban pÄ mig eftersom att jag tryckte "X" nÀr jag plockade kokain-blad. Jag Ängrar detta grovt, det kommer verkligen inte ske igen och jag förstÄr mitt fel i det hela

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det som hÀnde var att jag var pÄ canabis plocket och skulle plocka till cirka 100 blad sen gÄ och lÀgga mig nÀr jag plockat till cirka 90-95 blad sÄ börjar jag dÄ tröttna för att klockan var tvÀr mycket och jag var svin trött sÄ jag började dÄ trycka ''X'' vilket gör att det gÄr nÄn sekund snabbare vilket var riktigt dumt gjort av mig vilket jag Ängrar mig grovt mycket, men som sagt nÀr jag Àr svin trött sÄ vet ja knappt va jag gör och jag har inget konsekvenstÀnk dÄ vilket jag ska förbÀttra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban dÄ det var jag som inte tÀnkte mig för och var trött sÄ jag gjorde dÄ ett regelbrott vilket man verkligen inte ska göra, vilket inte kommer ske igen.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Blivit bannad nÄgra gÄnger innan men minns inte va lÀnge sedan, men jag har dÄ tagit lÀrdom av dem bansen och det har inte sket en gÄng igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istÀllet bara ha haft tÄlamod och bitit ihop och plockat klart dem sista 5-10 bladen vilket inte alls tar lÄng tid men som sagt jag var trött och dÄ har jag inget tÄlamod samt inget konsekvenstÀnk vilket jag ska verkligen ska förbÀttra mig pÄ.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort dÄ jag tycker det Àr skit trÄkigt att inte kunna spela pÄ denna rp servern pÄ ett tag, vilket Àr riktigt surt dÄ det Àr höstlov nu.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja, förstÄr det till 100% ta er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka