Accepterad đŸ’ŻD💯 | Medlem ansökning [Sallad] [Volle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad Àr ditt discord namn? DilanoBrushan#4219

Vad Àr ditt födelsedatum? 6 Juli 2005

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Enzo Kazzi och Àr 21 Är gammal just nu, om vi gÄr bak i tiden till nÀr han var 9 Är sÄ gick allt bra i skolan men i 10-11 Ärs Äldern började folk sitta o hÀnga utanför hans port han började direkt vilja likna de, han började klÀ sig som de han började fÄ samma kÀnslor och intressen osv. En natt gick han ut i smyg och titta ut genom dörren nere vid porten han ser att de sitter och hÀnger dÀr och han valde att springa ut och de stod och pratade och pratade och tillslut sa en av de Àldre spring och krossa den dÀr rutan han valde och stÄ upp och leka stor för de och gjorde nÀr han springer tillbaka till bÀnken dÀr de va och hÀngde och alla hade gÄtt och Enzo fick Ängest för att han hörde sirenerna frÄn polisen nÀrma sig han sÄg polisen och han sprang och sprang, polisen fick tag i han och kasta ner Enzo pÄ backen han fick ont i magen och de och frÄgade var han bor han pekade pÄ en av lÀgenheten, de tog han till hans föreldrar och sa att han hade kastat sten pÄ fönster, hans mamma blev otroligt ledsen och grÀt och grÀt. Nu sa polisen att det var dags för honom att socialtjÀnsten fick ta hand om honom i detta lÀge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket social rp, jag kommer hÀnvisa till de nya i staden jag kommer visa de runt var saker och ting finns och vad som Àr dumt att göra och vad som Àr bra och roligt att göra och jag kommer alltid rapportera eller hoppa support om jag anser att nÄgot Àr fel, jag kommer dÀrmed tÀnka pÄ nÀr det kan vara smart att smÀlla skott och inte göra det nÀr som helst och var som helst det Àr otroligt viktigt att tÀvla efter 3 gÄnger innan som ocksÄ kan syfta pÄ suntförnuft lite.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska liksom ge den andra en chans du ska liksom inte göra allt för att vinna ett scenario sjÀlv du ska ge den andra Àn chans dÄ det blir mycket mycket roligare och mer spÀnnande!

Hur hittade du Unive? Genom vÀnner, streams, yt och FiveM listan.

GodkÀnd efter muntlig intervju, vÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka