Nekad đŸ’ŻD💯 | Chef-jobb ansökan - William 07

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindtroths Motor Center

Vad heter du IRL? Dilan

Vad heter du pÄ discord? Dilano#6613

Hur gammal Àr du? 15

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 9 mÄnader sedan tog jag en paus men nu Àr det 1 mÄnad sedan jag kom tillbaka.

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer pÄ bÀsta sÀtt fÄ sÄld massor med bilar jag kommer skriva ut i twitter och i annonser varje dag att vi tar bÄde intervjuer ibland och att vi har öppet jag kommer alltid vara trevlig mot kunderna och jag kommer bara anstÀlla mogna personer som verkligen vill jobba och som Àr aktiva och kan jobba nÀstan varje dag. Jag kommer Lindroths Motor Center till bÀsta affÀren i stan pÄ mÄnga sÀtt jag kommer göra folk intresserade pÄ bÀsta möjliga sÀtt jag kommer nÀstan varje dag skriva ut i jobb dcn i information osv vad som vi kanske behöver trÀna pÄ vad vi har gjort bra vad som kan vara bra för att locka fler kunder till Lindroths och jag gillar mc vÀldigt vÀldigt mycket sÄ dÀrför har jag tÀnkt att jag vill utveckla jobbet och försöka fÄ massor massor med folk att gilla mc sÄ att nÀsta hela staden har en mc frÄn vÄrt under bara mc center. Jag kommer förmodligen fÄ folk att tycka om mc mer jag kommer pÄ bÀsta sÀtt göra folk nöjda och glada över deras mc köp jag kommer försöka fixa garderob till lindtroths för att man inte ska behöva Äka till klÀdbutiken hela tiden, jag kommer fixa som ett litet stash dÀr man kan ta ut nycklar osv. Jag kommer ocksÄ försöka fixa samarbete med Securitas sÄ att vi kan fÄ hjÀlp om det blir stora slagsmÄl osv och jag kommer försöka fixa samarbete med Suzie dÄ vi kan fÄ bil rabbat och de mc rabbat och jag ska helt enkelt göra jobbet stort och att vi har massor med samarbeten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet inom försÀljning, trevlig, jag vet hur jag tar ut motorcyklarna, jag vet allt inom datorn ingame jag vet var man kollar katalogen och jag Àr erfaren inom hela salen jag vet vart allt ligger i salen och massa mer. Jag har alltid ett fint bemötande mot folk och jag vÀlkomnar alla oavsett. Jag kan de flesta mc namnen jag vet de olika mÀrkena pÄ mc jag vet hur mycket de flesta kostar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej

Har du lÀst vÄra Regler? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka