- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol 
Vad heter du IRL? Dilan
Vad heter du pÄ discord? Dilano#4547
Hur gammal Àr du? 15
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 1 mÄnad +
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara inne sjÀlv varje dag jag kommer nÀsta varje dag skicka ut i discorden för att fÄ folk att börja jobba mer och mer. Jag kommer göra allt för att fÄ mina anstÀlld osv att jobba sÄ mycket och jag kommer alltid skriva ut genom /annons att vi finns att ringa/messa genom telefonen ig. Jag kommer göra allt för att visa upp att vi finns jag kommer skriva ut i information
nÀstan varje dag och tagga domstolen och visa att det alltid finns en chef att nÄ i pm eller nÀstan var som helst. Mina framtida planer Àr att det ska bli ett stort jobb med massor med anstÀllda och trevliga anstÀllda som har fin attityd mot alla och visar respekt som en domstol. Jag kommer dÀremot att ha ett möte varje vecka i dcn och ingame för att friska upp minnet för alla hos domstolen och kanske ha en utbildning sÄ att nÄgon blir högre uppsatt som kan va mer stöd till mig och som kan hjÀlpa mig. Det kommer bli otroligt att fÄ jobba som domstol dÄ jag har otroligt med mycket erfarenheter som en domstol chef ska ha. Jag har inte sett domstolen alls ig och inte nÄn annan stans och sÄg att Karimooo skrev ut att det fanns dÄ tÀnkte jag varför inte jag kan absolut vÀlja det sÄ att det finns en underbar domstol i staden ocksÄ tror det skulle förbÀttra rpn 45 procent till. Jag kommer alltid vara den som vÄgar stÀlla fram foten och vÄga saker och ting och jag kommer vÄga ta en anstÀlld till kontoret och förklara varför den blir sparkad och jag kommer ta vÀldigt lÄnga intervjuer för att fÄ bli anstÀlld som domstol dÄ det Àr sÄ irl och jag vill bara ha trevliga och mogna anstÀllda hos domstolen dÄ det inte Àr ett jobb som de andra detta jobb Àr lite mer annat innebÀr osv Àn alla andra jobb som t.ex qpark dÀrför har jag ocksÄ tÀnkt att om nÄn kommer till domstolen och vi ska dömma nÄgot dÄ kommer vi höra av oss till Securitas och lösa ett bra samarbete dÀr de kanske fÄr en lön eller nÄgot och vi fÄr vÀktare/ordningsvakt eller uppÄt som kan följa med personen som ska in till domstolen.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som detta förut innan jag kom tillbaka dÄ var jag lite mindre uppsatt men dÄ skötte jag det otroligt bra och det ah vÀldigt passande jobb. Och jag bestÀmmer liksom om förÀldern ska ha vÄrdnad om ett barn i samband med en skilsmÀssa t.ex.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer alltid finnas pÄ dc annars ig 2/3 timmar varje dag.
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej.
Har du lÀst vÄra Regler? Absolut.
Vad heter du IRL? Dilan
Vad heter du pÄ discord? Dilano#4547
Hur gammal Àr du? 15
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 1 mÄnad +
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara inne sjÀlv varje dag jag kommer nÀsta varje dag skicka ut i discorden för att fÄ folk att börja jobba mer och mer. Jag kommer göra allt för att fÄ mina anstÀlld osv att jobba sÄ mycket och jag kommer alltid skriva ut genom /annons att vi finns att ringa/messa genom telefonen ig. Jag kommer göra allt för att visa upp att vi finns jag kommer skriva ut i information
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som detta förut innan jag kom tillbaka dÄ var jag lite mindre uppsatt men dÄ skötte jag det otroligt bra och det ah vÀldigt passande jobb. Och jag bestÀmmer liksom om förÀldern ska ha vÄrdnad om ett barn i samband med en skilsmÀssa t.ex.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer alltid finnas pÄ dc annars ig 2/3 timmar varje dag.
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej.
Har du lÀst vÄra Regler? Absolut.
Senast Àndrad: