Nekad đŸ’ŻD💯 | Chef-jobb ansökan (Borzy)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol đŸ‘šâ€âš–ïž

Vad heter du IRL? Dilan

Vad heter du pÄ discord? Dilano#4547

Hur gammal Àr du? 15

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 1 mÄnad +

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara inne sjĂ€lv varje dag jag kommer nĂ€sta varje dag skicka ut i discorden för att fĂ„ folk att börja jobba mer och mer. Jag kommer göra allt för att fĂ„ mina anstĂ€lld osv att jobba sĂ„ mycket och jag kommer alltid skriva ut genom /annons att vi finns att ringa/messa genom telefonen ig. Jag kommer göra allt för att visa upp att vi finns jag kommer skriva ut i information â„č nĂ€stan varje dag och tagga domstolen och visa att det alltid finns en chef att nĂ„ i pm eller nĂ€stan var som helst. Mina framtida planer Ă€r att det ska bli ett stort jobb med massor med anstĂ€llda och trevliga anstĂ€llda som har fin attityd mot alla och visar respekt som en domstol. Jag kommer dĂ€remot att ha ett möte varje vecka i dcn och ingame för att friska upp minnet för alla hos domstolen och kanske ha en utbildning sĂ„ att nĂ„gon blir högre uppsatt som kan va mer stöd till mig och som kan hjĂ€lpa mig. Det kommer bli otroligt att fĂ„ jobba som domstol dĂ„ jag har otroligt med mycket erfarenheter som en domstol chef ska ha. Jag har inte sett domstolen alls ig och inte nĂ„n annan stans och sĂ„g att Karimooo skrev ut att det fanns dĂ„ tĂ€nkte jag varför inte jag kan absolut vĂ€lja det sĂ„ att det finns en underbar domstol i staden ocksĂ„ tror det skulle förbĂ€ttra rpn 45 procent till. Jag kommer alltid vara den som vĂ„gar stĂ€lla fram foten och vĂ„ga saker och ting och jag kommer vĂ„ga ta en anstĂ€lld till kontoret och förklara varför den blir sparkad och jag kommer ta vĂ€ldigt lĂ„nga intervjuer för att fĂ„ bli anstĂ€lld som domstol dĂ„ det Ă€r sĂ„ irl och jag vill bara ha trevliga och mogna anstĂ€llda hos domstolen dĂ„ det inte Ă€r ett jobb som de andra detta jobb Ă€r lite mer annat innebĂ€r osv Ă€n alla andra jobb som t.ex qpark dĂ€rför har jag ocksĂ„ tĂ€nkt att om nĂ„n kommer till domstolen och vi ska dömma nĂ„got dĂ„ kommer vi höra av oss till Securitas och lösa ett bra samarbete dĂ€r de kanske fĂ„r en lön eller nĂ„got och vi fĂ„r vĂ€ktare/ordningsvakt eller uppĂ„t som kan följa med personen som ska in till domstolen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som detta förut innan jag kom tillbaka dÄ var jag lite mindre uppsatt men dÄ skötte jag det otroligt bra och det ah vÀldigt passande jobb. Och jag bestÀmmer liksom om förÀldern ska ha vÄrdnad om ett barn i samband med en skilsmÀssa t.ex.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer alltid finnas pÄ dc annars ig 2/3 timmar varje dag.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej.

Har du lÀst vÄra Regler? Absolut.

Senast Àndrad:
Vidare. VÀlkommen till att ta en intervju du har 48h pÄ dig lycka till!

Tillbaka