Nekad đŸ’ŻD💯 | Ban överklagan [Abi]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417001073/

Ditt Hex-ID: 110000153a55858

Vad Àr din discord tagg? Tunisien#6613

Vem var det som bannade dig? Abi

Hur lÄng tid var din ban? 2 Dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? mild VDM

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag med misstag körde över en kille lungt pÄ piren sedan skulle lÀmna in bilen men backade lite för snabbt sÄ att jag körde pÄ igen.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. För att vi brÄkade ig och sedan körde vi in i varandra lite smÄtt sedan ville jag inte fÄ problem sÄ jag skulle köra ivÀg frÄn piren sedan stod han dÀr man lÀmnar in bilar och jag valde att jag istÀllet lÀmna in mig bil sedan stod Abi dÀr och jag rÄkade köra över honom och sedan backar jag och han var dÀr sedan sÄ ville jag inte att han skulle kidnappa mig utanför piren sÄ jag valde att Äka ivÀg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att vi brÄkade ig och sedan körde vi in i varandra lite smÄtt sedan ville jag inte fÄ problem sÄ jag skulle köra ivÀg frÄn piren sedan stod han dÀr man lÀmnar in bilar och jag valde att jag istÀllet lÀmna in mig bil sedan stod Abi dÀr och jag rÄkade köra över honom och sedan backar jag och han var dÀr sedan sÄ ville jag inte att han skulle kidnappa mig utanför piren sÄ jag valde att Äka ivÀg. Men nu vet jag att jag ska tÀnka pÄ hur jag kör och med vilken hastighet jag ska köra pÄ piren parkeringen och försöka undvika sÄdant.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Den var felaktig sÄ jag blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört lungt, visa lite mer respekt och köra pÄ en hastighet som passar för den positionen. Och liksom inte starta onödiga brÄk ig som leder till större och större problem.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Absolut jag förstÄr Abi till 110 procent att frÄn hans synvinkel sÄg det ut som att jag gjorde det med mening men nu vet jag hur jag ska köra pÄ en sÄdan plats och tÀnka tillbaka att inte behöva starta dumma och onödiga diskussioner.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka