Accepterad đŸ’ŻD💯 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad heter du pÄ discord? Dilano#6613

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Ingame varje dag.

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Har varit det i 6 mÄnader men 1 mÄnad sedan jag kom tillbaka.

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 2 kan inte skicka in bild hÀr om jag blir godkÀnd kan jag visa pÀ skÀrmdelning.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att rengöra servern som att t.ex dva bilar som stÄr trasiga mitt pÄ vÀgen, kanske ta bort lite bariÀrrer som polis glömt pÄ nÄgot stÀlle efter butiksrÄn/bankrÄn eller nÄgot annat. Eller kicka personer begÄr de lite mindre regelbrotten som att slÄss pÄ piren eller att ta nÄgons bil mitt pÄ piren framför en person, ha t.ex mask pÄ piren alltsÄ helt enkelt de lite mindre uppgifterna sÄ att vi kan lösa det istÀllet för att staffs ska behöva specca piren sÄ kan vi liksom rpa och medans hÄlla koll sÄ att ingen gör fel som att slÄss och tjuvkoppla bilar osv.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill blir servervakt igen otroligt roligt att fÄ vara en del av servern att jag t.ex kan hjÀlpa till med de lite mindre sakerna som att dva bilar och de slags jobben som server vakter har. Och förr nÀr jag var servervakt sÄ var det otroligt roligt att fÄ vara en lite större del av servern för att denna server Àr sÄ underbar som den Àr och dÀrför vill jag vara med och utveckla den pÄ de mindre slags jobben, jag tÀnker bara jag hjÀlper servern pÄ nÄgot sÀtt och gör folk glada Àr vÀldigt viktigt. Och dessto fler servervakter finns dessutom bÀttre rp-nivÄ och de smÄ sakerna förbÀttras.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Att abusa sina perms som att andvÀnda sina perms för att vinna scenarion. Eller t.ex att man kickar nÄgon under ett bankrÄns scenario bara för att man tror att man kommer torska scenariot.

Vidare, kommer ge dig en chans, vi sktiver ut nÀr vi tar intervjuer lycka till!

:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka