Nekad đŸ’ŻD💯 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad heter du pĂ„ discord? 💯D💯#4745

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv varje dag!

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? 9 mÄnader sedan tog jag en paus för ett tag sedan men nu Àr jag tillbaks!

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) Vet inte hur man gör men jag kan absolut skÀrma pÄ intervjun om jag godkÀnds!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Rengör servern fÄr bort lallare som förstöra för de som verkligen vill rpa seriöst och servervakter Àr som ett understöd till staffs uppÄt dÄ de hjÀlper till de med de lite mindre uppgifterna eftersom att servervakter bara kan kicka/svban. Och om t.ex en staff Àr i supp Àrende sÄ kan servervakter vara som understöd och hÄlla koll ingame. SÄ servervakter Àr en stor del av server!

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? För att hjÀlpa till de högre uppsatta och förenkla deras jobb och vara som under stöd för de, jag kommer vara ingame och hÄlla koll lite dÄ och dÄ och se till sÄ att ingen förstör och hÄller pÄ och gör sÄ det blir dÄlig slags rp och bara förstör rp miljön. Och jag vill inte bara bli servervakt för jobb det Àr sÄklart med kÀrlek jag ocksÄ vill komma och vara kollega till alla andra som Àr servervakter och jag Àr otroligt trevlig oavsett och det Àr sÀkert flera som Àr det och det som gör att jag vill bli det Àr för att de i denna server kan samarbeta.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. En abuse Àr att du t.ex kickar/svban en person som Àr i ditt scenario för att du ska vinna eller att servervakter t.ex har toggleid pÄ sÄ den ser nÀr spelarna gÄr och kommer. Korruption Àr t.ex att de mutar folk att t.ex om du inte ger mig 100 tusen ig sÄ fÄr du kick/svban.

Nekad, dubhar varit blackad och dÄ kan man ej bli sv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka