Nekad đŸ’ŻD💯 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [WIBØ]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad heter du pÄ discord? Dilano#4745

Vad Àr ditt hexid? 11000010002b256

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Bra kollegor, trevliga kollegor och roliga att jobba med. Men det finns nÄgot annat ocksÄ att det Àr sÄ otroligt mÄnga som vill bli medlemmar varje dag dÄ tÀnkte jag varför inte bli en del av de och hjÀlpa till dagligen med att ta emot ansökningar. Det Àr Àr oftast ansökningar under hela dagarna sÄ det Àr alltid nÄgot som finns att göra som medlemskapsansvarig och för att förenkla för mina kollegor Àr ett sÀtt att vara med och hjÀlpa till och jag kommer pÄ bÀsta sÀtt hjÀlpa till för att försöka lÀsa massor med medlems ansökningar. Det som ocksÄ fick mig var att jag jÀtte gÀrna ville fÄ chansen att fÄ vara en del av servern och att jag kan fÄ hjÀlpa till att fÄ in flera mogna medlemmar till denna underbara server.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag har haft tidigare erfarenheter och jag vet hur jag kollar upp plagiat först och frÀmst jag vet liksom hur jag ska stÀlla frÄgorna till personerna och om de t.ex inte kan en frÄga sÄ sÀger jag att det Àr ok och sedan förklarar jag varför det Àr sÄ och anledning sÄ personerna förstÄr pÄ bÀsta möjliga sÀtt. Och jag har alla slags erfarenheter dÄ jag varit medlemskapsansvarig förr och dÄ visste jag vad jag skulle flytta, alltsÄ om den var nekad sÄ skulle den till en viss trÄd om den blev godkÀnd ska den vara pÄ den godkÀnda trÄden. DÄ jag vet liksom allt inom detta jobb och jag kommer nog vara den aktivaste medlemskapsansvariga eftersom att jag svarar snabbt pÄ de jag kollar alltid i forumet om det finns nÄgon ansökan att lÀsa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Man ska bemöta mÀnniskor pÄ ett trevligt sÀtt oavsett vem det Àr, du ska ha trevlig och lung ton inte prata i mun pÄ personen under intervjuns gÄng man kan t.ex muta sin Mick men höra personen under tiden den förklarar sen kan du unmuta för att förklara att den ska svara pÄ nÀsta frÄga. Det Àr kan vara ett bra sÀtt att vara trevlig mot nÄgon och bemöta den pÄ ett fint sÀtt. Man ska vara sÄ trevlig som möjligt och inte skratta Ät personen om den t.ex sÀger fel svar under intervjuns gÄng dÄ det Àr vÀldigt respektlöst. Och under intervjuns gÄng ska du inte heller avbryta personen som pratar.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Om man Àr medlem sÄ kan man jobba som Mekonomen, Polisen, Securitas, BÄt Bolaget osv. Som medlem kan du slÄss och veva men du ska tÀnka pÄ att inte göra det pÄ piren och allmÀnna platser. Du kan skriva i twitter och blocket. Man har tillgÄng till massor med kanaler i Unive dcn.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Kunna grund reglerna veta vad alla reglerna menas med den ska kunna rpa och veta vad som Àr rÀtt och fel. Den ska ocksÄ kÀnna av var grÀnsen Àr om det t.ex Àr brÄk ingame alltsÄ i ett vanligt litet brÄk dÄ ska en av de inte slÄ den andra tills den dör du ska ge motstÄndaren en chans sÄ att det ska fÄ bli ett scenario.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att den ska kunna alla slags grundregler och den ska förstÄr mÄlet inom personens rp medlemmen ska kunna rpa pÄ ett sÀtt utan att förstöra rpn pÄ nÄgot sÀtt och en medlem pÄ Unive ska kunna bara fÄ spela sÄ att vi tar trovÀrdighet av dessa underbara medlemmar vi har hÀr pÄ Unive.

Hur ser din aktivitetet ut?
Jag kan vardagar varje dag, jag kan lov varje dag och jag kan helger varje dag. Detta kan jag göra varje dag helt enkelt.

Ifall du spelar pÄ en annan server, vilken server Àr det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig Àr du beredd att sluta spela dÀr dÄ? Spelar bara pÄ Unive.

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? Inget speciellt hör av mig vid funderingar!

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka