Accepterad đŸ‘‘đ“Ÿđ“đ“‘đ“›đ“ž 👑 | Medlem ansökning [Darksiqe]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? omar

Vad Àr ditt discord namn? pabloal04

Vad Àr ditt födelsedatum? 9 Januari 2004

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr berÀttar om sitt liv frÄn dess början till de kommande dagarna i framtiden. Min karaktÀr heter Pablo Anderson. Han bodde i ett land som heter Syrien, i huvudstad. Damaskus . Pablo föddes 2004-09-09 i staden Damaskus med sin familj, som bestÄr av 6 individer. Pablo bodde i den staden i 10 Är. Efter det började kriget i landet Syrien, sÄ medlemmarna i Pablos familj, som bestod av 6 familjer flyttade eller emigrerade frÄn Syrien till landet Sverige för att Pablo kom pÄ ett flygplan eller att nÄgon förde honom, men han gjorde en flykt mellan skogarna och de svÄrigheter som de mötte pÄ vÀgen, som kylan, flygplatsen och rÀdslan i livet. Pablo har varit i ett tillstÄnd av rÀdsla och hunger i tvÄ mÄnader, men bekymmer och oro har tagit slut sedan Pablo kom in i de svenska lÀnderna. I detta ögonblick har Pablo tappat hÄret, men han har vÀrlden och Àr lycklig i sitt nya liv, men ÀndÄ har Pablo mött rÀdsla och problem med sig sjÀlv, Pablos pappa blir dödad av ett gÀng kriminella och pablo belv en helt annan person efter dess. Han blev den kriminellea personen, han valde inte sin vÀg utan livet tvintgade honom och bli det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka bidra med att ha bra rp och sÀga till att medlemmarna ochsÄ för bra rp, Vi ska alla ha det roligt i unive och inte tÀnka pÄ oss sjÀlva bara. Jag kanke ska ansöka om mekonomen chÀf sÄ folk kan laga sina billar och de slipper slÀngas pÄ gatorna och bara lagga för dem andra.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det vill sÀga att du spelar pÄ ett sÄdant sÀtt att scenariot Àr roligt för bÄda parter. Det Àr till exempel inte roligt om du har en bil som gÄr 500 och du har en polis som jagar dig om polisbilen gÄr 200. Du mÄste alltid spela sÄ att bÄda tycker att det Àr roligt..

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Du hamnar i brÄk med en person, du vÀljer som första utvÀg att slÄ ner honom istÀllet för att prata dig ur brÄket eller Du sitter i Discord, din vÀn berÀttar att Polisen tagit honom och han visar var han Àr. Du Äker dit.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Nej

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h pĂ„ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju, vÀlkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har GodkÀnts.
TrÄd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka