- Meddelanden
- 218
- Reaction score
- 49
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Oliwer
Ditt discordnamn:
JuicyBeers
Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff dĂ„ jag har ett stort intresse för att hjĂ€lpa till, jag vill se till att alla vĂ„ra spelare fĂ„r en sĂ„n bra Lugn Rp dĂ€r inte lallare/Moddare ska förstöra, jag anser att alla som inte kan bete sig ska eej finnas pĂ„ servern, jag vill hjĂ€lpa till för fĂ„ in dem som skapar sjuka scenarion med Ă€ven en tanke pĂ„ det Lagliga spelare fĂ„r en trevlig miljö, om det Ă€r sĂ„ att jag möter pĂ„ en "Makt Rpar" i ber han hoppa support för att frĂ„ga rakt ut "varför spelar du för din vinst?" Jag anvĂ€nder igen hög ton o jag hjĂ€lper hĂ€lst gĂ€rna till om det Ă€r sĂ„ att nĂ„gon kĂ€nner dig utanför satt alla Ă€r trygga pĂ„ servern och alla har nĂ„gon att vara med i discord, jag kommer ta mycket tid i support dĂ„ det Ă€r ett intresse att hjĂ€lpa dem som behöver hjĂ€lp, jag vill Ă€ven se till att vi har en full fart med medlemskaps ansökningar samt kommer jag ta ansvar för omrĂ„den jag vĂ€ljer och stĂ„r för de jag sĂ€ger, jag har mĂ€rkt under den senaste tiden att vissa chefer inte blivit imformerade eller har nĂ„gon efarenhet inom chef, jag jobba oss marja-Lisas och dĂ€r jobba en chef (inget personligt eller hat) han visste ej vilka roller han skulle ge eller hur man anstĂ€ller via âOpenpanelâ jag Ă€r alltid snĂ€ll o hjĂ€lper till sĂ„ jag förklarad för honom OOC hur du gör vad du ska göra och gav lite jobb tips (ger ej ut namn) detta gör jag gĂ€rna fler gĂ„nger, jag kommer jobba hĂ„rt och mina mĂ„l Ă€r att alla pĂ„ unive har det bra alla hĂ€r nĂ„gon o vara med och ingen ska kĂ€nna sig utfryst, de sĂ€kert mĂ„nga som tycker detta Ă€r töntigt men dĂ„ fĂ„r dem tycka det, jag anser att jag Ă€r den alla ska kunna vĂ€nda sig till, jag kommer prata med personen och se till att âHenâ mĂ„r bra och inte har nĂ„gra dĂ„lig tankar, hoppas det Ă€r fler som kan börjar med detta spĂ„r och det hade vart grymt för communityt
, jag kommer Àven vilja hjÀlpa folk med sin RP, jag kommer ge dem tips pÄ hur de ska anvÀnda ./me samt frÄga vad det hade gjort i denna situation m&m, (För de som vill)
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? dessa tider kan Àndras kortare eller förlÀngas satt ni Àr medvetna om det
MÄndag 16:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 16:00 - 21:00
Lördag 16:00 - 21:00
Söndag 16:00 - 21:00
Hur lĂ€nge har du spelat pĂ„ Unive? jag har spelat innan pĂ„ unive ca 400 timmar jag vart medlem för ungefĂ€r en mĂ„nad sen dĂ„ jag tog en paus frĂ„n Unive Men Ă€r tbx för en mĂ„nad sen
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag det, har varit saff pÄ tidigare servar satt jag vet de flesta CMDs
Personhandling
-/kick (id) (Anledning) Du kickar en person med specifik anledning-
-/Revive (id) du Revivar en person via ID
-/Freeze (id) du fryser en person via ID
-/unFreeze du slutar fryssa en person via ID
-/Giveitem (föremÄl) (id) (Antal) du ger en person ett specifikt föremÄl via ID
-/setjob (Jobb) (id) (Rang) du ger en Specifik person specifikt jobb via Id
-/sqlban (id) (anledning) (time) du bannar specifik person via ID
-/ban (id) (anledning) du bannar specifik person i 1 timme
-/sqlbanoffline (steamnamn) (anledning) (time) du bannar specifik person via steam Namn
Spelhandlingar
-/setwhether (VÀder) Du Àndrar vÀder (tror ej denna anvÀnds dÄ de Àndras Automatiskt)
-/clearchat du Rensar din chatt
-/clearchatforall Du rensar serverns chatt
-/v (Name) du spawna fram specifikt fordon via Namn
-/announce (vad du vill berÀtta för servern) du skriver en vikitigt meddelande till servern
-/m (id) du skriver ett meddelande till specifik person
-/noclip du gÄr i Noclip LÀge
Detta Àr vad jag tror i mitt huvud sÄ rÀtta mig om jag har fel
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Donation TyvÀrr
Ditt discordnamn:
Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff dĂ„ jag har ett stort intresse för att hjĂ€lpa till, jag vill se till att alla vĂ„ra spelare fĂ„r en sĂ„n bra Lugn Rp dĂ€r inte lallare/Moddare ska förstöra, jag anser att alla som inte kan bete sig ska eej finnas pĂ„ servern, jag vill hjĂ€lpa till för fĂ„ in dem som skapar sjuka scenarion med Ă€ven en tanke pĂ„ det Lagliga spelare fĂ„r en trevlig miljö, om det Ă€r sĂ„ att jag möter pĂ„ en "Makt Rpar" i ber han hoppa support för att frĂ„ga rakt ut "varför spelar du för din vinst?" Jag anvĂ€nder igen hög ton o jag hjĂ€lper hĂ€lst gĂ€rna till om det Ă€r sĂ„ att nĂ„gon kĂ€nner dig utanför satt alla Ă€r trygga pĂ„ servern och alla har nĂ„gon att vara med i discord, jag kommer ta mycket tid i support dĂ„ det Ă€r ett intresse att hjĂ€lpa dem som behöver hjĂ€lp, jag vill Ă€ven se till att vi har en full fart med medlemskaps ansökningar samt kommer jag ta ansvar för omrĂ„den jag vĂ€ljer och stĂ„r för de jag sĂ€ger, jag har mĂ€rkt under den senaste tiden att vissa chefer inte blivit imformerade eller har nĂ„gon efarenhet inom chef, jag jobba oss marja-Lisas och dĂ€r jobba en chef (inget personligt eller hat) han visste ej vilka roller han skulle ge eller hur man anstĂ€ller via âOpenpanelâ jag Ă€r alltid snĂ€ll o hjĂ€lper till sĂ„ jag förklarad för honom OOC hur du gör vad du ska göra och gav lite jobb tips (ger ej ut namn) detta gör jag gĂ€rna fler gĂ„nger, jag kommer jobba hĂ„rt och mina mĂ„l Ă€r att alla pĂ„ unive har det bra alla hĂ€r nĂ„gon o vara med och ingen ska kĂ€nna sig utfryst, de sĂ€kert mĂ„nga som tycker detta Ă€r töntigt men dĂ„ fĂ„r dem tycka det, jag anser att jag Ă€r den alla ska kunna vĂ€nda sig till, jag kommer prata med personen och se till att âHenâ mĂ„r bra och inte har nĂ„gra dĂ„lig tankar, hoppas det Ă€r fler som kan börjar med detta spĂ„r och det hade vart grymt för communityt
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? dessa tider kan Àndras kortare eller förlÀngas satt ni Àr medvetna om det
MÄndag 16:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 16:00 - 21:00
Lördag 16:00 - 21:00
Söndag 16:00 - 21:00
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? jag har spelat innan pÄ unive ca 400 timmar jag vart medlem för ungefÀr en mÄnad sen dÄ jag tog en paus frÄn Unive Men Àr tbx för en mÄnad sen
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag det, har varit saff pÄ tidigare servar satt jag vet de flesta CMDs
Personhandling
-/kick (id) (Anledning) Du kickar en person med specifik anledning-
-/Revive (id) du Revivar en person via ID
-/Freeze (id) du fryser en person via ID
-/unFreeze du slutar fryssa en person via ID
-/Giveitem (föremÄl) (id) (Antal) du ger en person ett specifikt föremÄl via ID
-/setjob (Jobb) (id) (Rang) du ger en Specifik person specifikt jobb via Id
-/sqlban (id) (anledning) (time) du bannar specifik person via ID
-/ban (id) (anledning) du bannar specifik person i 1 timme
-/sqlbanoffline (steamnamn) (anledning) (time) du bannar specifik person via steam Namn
Spelhandlingar
-/setwhether (VÀder) Du Àndrar vÀder (tror ej denna anvÀnds dÄ de Àndras Automatiskt)
-/clearchat du Rensar din chatt
-/clearchatforall Du rensar serverns chatt
-/v (Name) du spawna fram specifikt fordon via Namn
-/announce (vad du vill berÀtta för servern) du skriver en vikitigt meddelande till servern
-/m (id) du skriver ett meddelande till specifik person
-/noclip du gÄr i Noclip LÀge
Detta Àr vad jag tror i mitt huvud sÄ rÀtta mig om jag har fel
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Donation TyvÀrr