Accepterad đŸșJuicyBeersđŸș | Ansökan till Servervakt [tarzan] [Oskar]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du pĂ„ discord? đŸș JuicyBeersđŸș#2805

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag Àr mest aktiv efter min Skola dÀr vill sÀga
MÄndag 16:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 16:00 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 16:00 - 21:00
Lördag 16:00 - 22:00 - Denna Tid Àr möjligtvis justerbar
Söndag 16:00 - 22:00 - Denna Tid Àr möjligtvis justerbar

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Jag har tidigare tagit en paus FrÄn Unive av olika Anledningar Men nu har BestÀmt att Unive Àr servern för mig sÄ för inte sÄlÀnge sen ansökt ja till Medlem de vill sÀga Augusti 31 :) (Jag har spelat mycket pÄ unive innan)

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1026107542935449651/1026928538642825337/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift Ă€r att underlĂ€tta för saffs I allmĂ€nheten, de vill sĂ€ga att stafsen in skall behöva ta dessa lĂ€tta Handlingar som att kick eller En kort ban, vi som server vakter ska tsm hjĂ€lpa alla vĂ„ra fina medlemmar att inte kĂ€nna sig “Ledsen” För att en person kommer och Lallar framför En, Jag anser att alla som ej kan bete sig eller Ă€r allmĂ€nt Dum Mot oss som försöker skapa Rp, Det Ă€r de vĂ€rsta som finns att Lallare skall förstöra VĂ„ran miljö I staden,
Ja kommer anvÀnda min servervakt pÄ ett bra sÀtt och jag kommer inte vara den som Bara
“DVar” Alla bilar som stĂ„r trasiga Utan jag kommer Först tĂ€nka “Anser jag denna bilen I VĂ€gen för andras Rpande?” De vill sĂ€ga att den stĂ„r mitt i vĂ€gen det Ă€r ett lĂ€ga för Att dv,

Varför vill du bli servervakt pĂ„ servern? jag vill bli Servervakt dĂ„ ja vill underlĂ€tta för staffs i AllmĂ€nheten och fĂ„ bort folket som ej kan bete sig, jag vill inte att dessa “Lallare” skall komma in i vĂ„ran Rp och Ă€r dĂ€r för att förstöra, Jag vill se det Tomt med Lallare dĂ„ det Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt med folk som ej kan bete sig och tycker det Ă€r roligt att förstöra för andra, vi servervakter skall underlĂ€tta för staffs att behöva komma till allmĂ€nheten o IstĂ€llet Ă€gna sig tid till specande av scenarion
Jag kommer Ă€ven se till att jag gör rĂ€tt saker T.ex Ifall det Ă€r en död Person som vill ha Res sĂ„ kommer jag vill ha en anledning/Orsak Ifall jag anser anledningen/Orsak inget jag kommer ta hand om sĂ„ Ă€r det inget jag kommer ta hand om, Jag kommer ej ressa “Hela” Tiden utan jag kommer ta de jag Anser som en Res Orsak T.ex Ifall person har dött av Mat brist anser ja ej det som en bra Anledning, ifall person dött av bill oLycka eller PĂ„ körd och personen som körde över stannade nĂ€r Hen vart pĂ„ körd sĂ„ kommer jag ej ressa dĂ„ det Ă€r Rp!

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Kurrption/Abuse kan innebÀra mycket men vad jag anser Àr i dessa omrÄden Àr, Har id peak pÄ underscenarion, Dv Kompis bilar för att skÀmta, Ressa sig nÀr man har dött av Rp Anledning, Detta Àr en del av vad det Àr förnÄgot
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top