Accepterad đŸŒżSlashy🌿 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/id/sicariosoisois/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad Ă€r ditt discord namn? 🌿Slashy🌿#8819

Vad Àr ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

BerĂ€tta om din karaktĂ€r. John Fasseli, en grabb pĂ„ 26 Års, Johns liv har faktiskt varit sĂ„ ljusa dom Ă„ren han levt! John har under RIKTIGT lĂ„ng tid Ă€lskat blĂ„ljus yrken som polis, sjukvĂ„rdare, och rĂ€ddningstjĂ€nsten osv osv! Redan nĂ€r han var 16 Praktitera han pĂ„ Polisen och han tyckte var sĂ„ roligt, men samtidigt som det gick bra i Johns Jobb liv, gick det sĂ€mre i Johns, John lever med seperata förĂ€ldrar, och dom brĂ„kar VÄÄLDIGT ofta, SĂ„ john rymde sĂ„ han var borta i 4 Dagar, Tills han blev tagen av snuten, sĂ„ han blev tillbaka lĂ€mnad till sina förĂ€ldrar, och det första som hĂ€nder Ă€r att pappan slĂ„r hans mamma, polisen ser det, och mannen döms till fĂ€ngelse! John och hans mamma lever utan sin pappa, bĂ„da hatar han! Sedan vĂ€xer John upp, sĂ„ nu ska han och hans mamma flytta till en ny stad! SĂ„ dom letar flyg till en stad!

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? För jag gillar hur Unive Àr uppbyggt, med bra staffs och helpers som bannar nÀr det vÀl behövs, Unive Àr oxÄ uppbyggt med unika scripts pÄ vÀl ett bra sÀtt, Jag har oxÄ vÀldigt mÄnga vÀnner som kör pÄ servern och jag vill gÀrna komma in pÄ denna server, för den ser sÄ rolig ut?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en sÄdan sjuk hög RP nivÄ. Jag kommer kunna bidra med vÀldigt mycket! Jag Àr bra pÄ /sme och /me, jag kan verkligen det mesta, har över 200 Timmar pÄ FiveM sÄ har ÀndÄ spenderat rÀtt sÄ mycket tid pÄ regler och FiveM

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? DEt Àr liksom, att jag inte ALLTID kommer vinna ewtt scenario, och om jag förlorar ett ska jag ej hoppa support för det dÄ.

Hur hittade du Unive? Mina vÀnner spelar pÄ servern, som har Àven rekomenderat denna server, har Àven sett Drobz, COSMO_BT Och mÄnga fler som streamar pÄ unive, har kört pÄ unvie sÄ lÀnge! Oc hdet Àr verkligen as kul, hittat samt genom tik tok!

Skrev detta pÄ mitt ANDRA konto, den gamla ansökan! Fick ok av staffs att kopiera min ansökan. Och ok av han som gödkÀnd emin $sicario$ ansökan!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar pÄ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "VÀntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka