đżSlashyđż
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sicariosoisois/
Ditt Hex-ID: 11000014ba2e67e
Vad Àr din discord tagg?
Slashy
Vem var det som bannade dig? Blank
Hur lÄng tid var din ban? 2 Dagar
Var Àr du bannad? FiveM Servern
Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Du Ă€r temporĂ€rt avstĂ€ngd frĂ„n Unive â€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€â„ BanID: tampdw Anledning: Suntförnuft, slĂ„r sönder en polisbil vid polisstationen GĂ„r ut om: 1 dagar 23 timmar 48 minuter Placerad av: BLANKO âŁă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€ă
€âą
Felaktig ban? Du kan överklaga den pÄ unive.se/bannad
Se till att lÀsa vÄra regler pÄ unive.se/regler för att undvika att bli avstÀngd.
MÄlet med den hÀr avstÀngningen Àr att du ska lÀra dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? AssÄ för jag tydligen gjorde suntförnuft, att jag paja en polis bil, men det fanns faktiskt an anledning för det, och om det vÀl finns en anlening för det att man gör nÄgot sÄnt hÀr, gÄr det nog inte under suntförnuft! Annars vet jag ej
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag tÀnkte lÀmna in mig sjÀlv. (Inte nÄt kriminellt dÄ) SÄ kom det MASSA poliser, men ingen lyssnade, sÄ paja jag polis bilen lite. Sen tÀnkte jag lÀmna in mig för det oxÄ! Sen vart jag bannad helt enkelt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den vart felaktig, men ÀndÄ gjorde Blanko sitt jobb, men jag tycker den vart felaktig
Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Inte paja polisbilar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte paja polisbilar
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Aa
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014ba2e67e
Vad Àr din discord tagg?
Vem var det som bannade dig? Blank
Hur lÄng tid var din ban? 2 Dagar
Var Àr du bannad? FiveM Servern
Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? AssÄ för jag tydligen gjorde suntförnuft, att jag paja en polis bil, men det fanns faktiskt an anledning för det, och om det vÀl finns en anlening för det att man gör nÄgot sÄnt hÀr, gÄr det nog inte under suntförnuft! Annars vet jag ej
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag tÀnkte lÀmna in mig sjÀlv. (Inte nÄt kriminellt dÄ) SÄ kom det MASSA poliser, men ingen lyssnade, sÄ paja jag polis bilen lite. Sen tÀnkte jag lÀmna in mig för det oxÄ! Sen vart jag bannad helt enkelt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den vart felaktig, men ÀndÄ gjorde Blanko sitt jobb, men jag tycker den vart felaktig
Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Inte paja polisbilar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte paja polisbilar
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Aa
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja