đŻđŻđŻ
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? albin
Vad Àr ditt discord namn? nkn_333.
Vad Àr ditt födelsedatum? 8 Juli 2010
Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja
Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: han heter Mohammed abo och han Àr 20 Är
Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? han Àr snÀll. och blir arg vÀldig lÀtt. och han pratar mycket
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Mohammed hade en tufft uppvÀxt dÄ hans mamma dog nÀr nÀr han bara var 5, han föddes i egypten och levde fattig och en dag utbröt det krig dÀr och han vart tvungen och fly till sverige och flytta till stade unive, och han frasmtidsplaner Àr att skaffa nya kompisar och bli framgÄngsrik
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och bra rpa och spela för motpartens vinst
Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra sÄ man sjÀlv vinner och har det roligt varenda scenario utan man Àven ska köra för motpartens sida kan vinna
Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? nej
Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? fear rp: man ska vÀrna för sitt liv NLR: man ska ej komma ihÄg vad som hÀnt efter man dog Meta gaming: man tar information utan för spelet och anvÀnder det i rpn
Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .
Vad Àr ditt discord namn? nkn_333.
Vad Àr ditt födelsedatum? 8 Juli 2010
Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja
Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: han heter Mohammed abo och han Àr 20 Är
Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? han Àr snÀll. och blir arg vÀldig lÀtt. och han pratar mycket
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Mohammed hade en tufft uppvÀxt dÄ hans mamma dog nÀr nÀr han bara var 5, han föddes i egypten och levde fattig och en dag utbröt det krig dÀr och han vart tvungen och fly till sverige och flytta till stade unive, och han frasmtidsplaner Àr att skaffa nya kompisar och bli framgÄngsrik
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och bra rpa och spela för motpartens vinst
Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra sÄ man sjÀlv vinner och har det roligt varenda scenario utan man Àven ska köra för motpartens sida kan vinna
Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? nej
Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? fear rp: man ska vÀrna för sitt liv NLR: man ska ej komma ihÄg vad som hÀnt efter man dog Meta gaming: man tar information utan för spelet och anvÀnder det i rpn
Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .
Senast Àndrad: