Accepterad đ™ˆđ™žđ™Ąđ™Ąđ™š. | Medlem ansökning (Iceyyy84)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Milo

Vad Ă€r ditt discord namn? 𝙈𝙞𝙡𝙡𝙚#8117

Vad Àr ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Tjena! Min karaktÀr heter babe Bablo, han kommer frÄn ett land som heter Sverige. Han föddes med sin Mamma, Pappa och storebror, hans familj va glÀdjespridare, dom gillade att vara ute i naturen, Äka pÄ semester överallt och trÀna. Dom Àgde 2 hÀstar ena hette kalle och den andra hette rosmarin, dom bÄda dog efter nÄgra Är av Älder och det slutade med att dom sÄlde av sig allt med hÀstarna att göra, men detta Àr inget babe tÀnker pÄ idag. Han Àr 28Är idag och har precis gÄtt ut polishögskolan , han gick pÄ en skola som lÄg i Södertörns högskola utanför Stockholm, han gick dÀr ca: fyra terminer och sen fick han betald aspirantutbildning, nu nÀr han har gÄtt ut polishögskolan sÄ ska han börja jobba, men det fanns tydligen inte nÄgra platser pÄ polisjobbet dÀr han bodde sÄ han flytta till unive, dÀr bosatta han sig sjÀlv med en hund som heter Bruno. Han började jobba som polis och detta gjorde sÄ att han fick uppleva sin dröm. Hans intresse Àr att köra bil, va ute och gÄ med hunden, va i naturen, lÀsa m.m. Babe Àr en positiv person som gillar att sprida glÀdje till omgivningen, han Àr omtÀnksam och vill att alla ska mÄ bra, han Àr hjÀlpsam alltsÄ han gillar att hjÀlpa till nÀr det gÄr Ät pipsvÀgen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp, kommer bidra med bra rp nivÄ till servern och jag kommer bidra med positivet. Jag gör allt för att rp ska bli sÄ bra som möjligt. Jag kommer lÀgga ner all min tid för att servern ska bli sÄ bra som möjligt och jag vill ocksÄ visa vad jag gÄr för och vad jag kan!

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte mÄste vinna ett scenario hela tiden för att det ska vara kul, man kan fortfarande förlora ett scenario fast det Àr kul I Think. :)

Hur hittade du Unive? jag hittade hit genom en kompis som tipsade mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka