đđđĄđĄđ.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? Milo
Vad heter du pĂ„ discord? đđđĄđĄđ#8117
Hur gammal Àr du? 14
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 550 timmar
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer gÄ vÀlidgt lÄngt med jobbet kommer fokusera pÄ att utveckla företaget hela tiden, kommer hÄller det uppe hela tiden och verkligen lÀgga ner tid pÄ det
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbet dÀr pÄ andra servrar och jag kan mycket inom motorer irl kör sjÀlv epa och mopped i byn sÄ vet vad jag hÄller pÄ med
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 17-22 pÄ vardagar helger + fredag dÄ 16-01 kan Àndras med lÀxor och trÀningar
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? jag alla dar i veckan
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? nepp
Har du lÀst vÄra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Milo
Vad heter du pĂ„ discord? đđđĄđĄđ#8117
Hur gammal Àr du? 14
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 550 timmar
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer gÄ vÀlidgt lÄngt med jobbet kommer fokusera pÄ att utveckla företaget hela tiden, kommer hÄller det uppe hela tiden och verkligen lÀgga ner tid pÄ det
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbet dÀr pÄ andra servrar och jag kan mycket inom motorer irl kör sjÀlv epa och mopped i byn sÄ vet vad jag hÄller pÄ med
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 17-22 pÄ vardagar helger + fredag dÄ 16-01 kan Àndras med lÀxor och trÀningar
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? jag alla dar i veckan
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? nepp
Har du lÀst vÄra Regler? Ja