Nekad đ˜Žđ˜°đ˜ąđ˜” | Medlem ansökning [Bictor]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Arshin

Vad Ă€r ditt discord namn? đ˜Žđ˜°đ˜ąđ˜”#1000

Vad Àr ditt födelsedatum? 4 April 2023

BerÀtta om din karaktÀr. Abdi Larsson Àr en kille med mycket energi. NÀr han var liten va Abdi var han vÀldigt varsam med sina vÀnner och tog inte livet förgivet och var vÀldigt tacksam för att han fick leva i vÀrlden och för sina kompisar. Han Àlskade att leka kurragömma med sina kompisar men nÀr dem blev Àldre och Àldre sÄ ville inte Abdis vÀnner vara med han. Joel kÀnde att dem blev drygare och konstigare för veckorna som gick. Abdi kÀnde att det var nÄgot med hans vÀnner Lukas och Isak. Han sÄg hur Lukas och Isak fick mera frÄnvaro frÄn flertal lektioner. Abdi fick sen höra att dem hade började att röka pÄ men Àven vara inblandade i kriminalitet och dÀr med gick med i gÀng. Abdi blev besviken och nu vill han stoppa folk att hamna i samma situation som hans vÀnner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt RP till mig sjÀlv och andra. Jag kan bidra med unik rp. Jag kommer skapa roliga scenarion med folk och göra sÄ att begge parter fÄr en chans i scenariot.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna alla scenarion. Man kan lÄta andra parten vinna i scenarion och förhandla för att göra ett utdraget scenario.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar osen twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka