Inaktuell đ–Œ63 | Blacklist Överklagan

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Manuellt lÀge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 872514941012299777
Portalen har skapat ett oidentifierat forumÀrende för manuell koppling.

Beskriv vad som hÀnde frÄn ditt perspektiv Jag har fÄtt nÄgon annans ban dÀr det stÄr att jag moddar

Tar du ansvar för det som hÀnde? Nej verkligen inte, ska inte stÄ för mÄgon annans skit

Vad har du lÀrt dig sedan dess? Ingen aning

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag inte gjort ngt

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...96654b0d4b312b9d7b580cb50f5215180eada01d4aca&

Har du lÀst och förstÄr reglerna? Ja

FörstÄr du att falsk information kan leda till ytterligare ÄtgÀrd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hÀnsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte hÀva din avstÀngning under normala omstÀndigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att hÀva avstÀngningen mot en avgift pÄ 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att slÀppa in dig pÄ servern igen.

Detta erbjudande Àr slutgiltigt och gÄr inte att förhandla. Om du inte Àr intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstÄ frÄn att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vÀnliga hÀlsningar,
GT
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hÀnsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte hÀva din avstÀngning under normala omstÀndigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att hÀva avstÀngningen mot en avgift pÄ 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att slÀppa in dig pÄ servern igen.

Detta erbjudande Àr slutgiltigt och gÄr inte att förhandla. Om du inte Àr intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstÄ frÄn att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vÀnliga hÀlsningar,
GT
Unive Staff
Kolla pm, akerblommanz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka