Accepterad đ–Œ63 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443591955/

Ditt Hex-ID: steam:11000015869c313

Vad Àr din discord tagg? akerblommanz

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild pÄ banmeddelande: univegg.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit false bannad av anticheat. Jag hade ett anticheat pÄ min gamla FiveM server (FiveGuard). DÄ jag blev bannad pÄ min server. DÄ vi skulle configa FiveGuard. Sen sÄ rÄkar jag trycka in pÄ Unive sÄ blir jag atumatiskt bannad frÄn Unive, eftersom vi har anticheat. Ni kanske tror att jag ljuger men om ni tar mig in i support kan jag visa!

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag har skrivit det över. Det vara att bÄda vÄra anticheat samkopplades

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hmm, svÄr frÄga. Jag kunde varit mer noggrann att inte trycka in pÄ unive, dock laggade jag.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan ja!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, skulle ganska kollat lite extra innan jag trycker.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja, kolla noggrannare

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka