Nekad đ•¶đ–†đ–†đ–“đ•»đ–Šđ–đ–™đ–†đ–˜ | Medlem ansökning [Melvin13]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,801
Reaction score
1,455
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Kaan

Vad Àr ditt discord namn? Tryhard-Kaan#7156

Vad Àr ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Yasin Mustafa och han Àr 22 Är gammal. Han har haft en dÄlig uppvÀxt med sin familj eftersom att Yasins förÀldrar slog alltid honom för att han fick dÄliga betyg. Men en dag nÀr Yasin vaknade frÄn sÀngen sÄ bestÀmde han sÀg att han skulle fÄ A pÄ alla Àmnen. Yasin sprang hem efter skolan för att hinna plugga till nÀsta prov för att göra sina förÀldrar stolta, han var till och med uppe hela natten. Efter att Yasins förÀldrar sÄg hans slutbetyg sÄ blev dem stolta, Yasin hade bÀst betyg i skolan. Yasins betyg var sÄ bra att dem ville flytta frÄn staden till en annan stad som han kunde plugga vidare. NÀr dem googlade pÄ sin dator sÄ hittade dem en skola i staden Unive. SÄ dem bestÀmde sig för att flytta in i staden Unive och bo dÀr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? DÀrför jag kommer bidra med en bra jobb rp dÀr jag kommer göra sociala scenarion med alla som Àr med i scenarion. Jag kommer höja jobb rpn och jag kommer framförallt ha roligt. Jag kommer ta mitt rollspelande sÄ seriöst som mögligt sÄ jag kan utveckla servern.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebÀr att du inte alltid behöver vinna ett scenario. Till exempel om du blir kidnappad sÄ mÄste du lyssna pÄ instruktioner frÄn kidnapparna. SÄ du gör i riktiga livet sÄ ska du göra i Unive som jag kommer va med och bidra pÄ.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som rekommenderade servern till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka