Inaktuell đ•Žđ–—đ–”đ–“ 𝖒𝖆𝖓 | Medlem ansökning [DJ]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Geart

Vad Àr ditt discord namn? geart0698

Vad Àr ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Absolut! Min KaraktÀr heter Leonardo Montana och jobbar för polismyndigheten! Han Àr 21 Är gammal!

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? Riktigt skön att prata med, kan skÀmta och inte ta Ät sig, rÀttvis samt hjÀlpsam mot allt och alla!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Min karaktÀr heter Leonardo Montana och han Àr född 2003 vilket innebÀr att han Àr 21 Är gammal! Han vÀxtes upp med sin familj vilket bestÄr av en mamma, pappa, syster samt bror! Leo hade en bra bra bakrund dÄ han alltid var snÀll och sÄg alltid upp till sin far som var polis, nu Àr han ocksÄ det! Planerna för Leo Àr att bli högt uppsatt i polismyndigheten och hjÀlpa alla i staden, skapa en fin miljö att bo pÄ!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer se till sÄ alla följer reglerna genom att sÀga till om nÄn gör fel eller rapportera det till en staff! SjÀlv sÄ Àr jag vÀldigt aktiv dÄ jag Àr online minst 3 timmar per dag! Jag följer alla regler och Àr trevlig! Jag Àr alltid öppen för samtal och om nÄn vill ha hjÀlp med nÄtt vilket detta fallet Àr att rÀtta andras medlemskaps ansökningar! Jag Àr inte korrupt vilket i detta fallet skulle vara att göra min vÀn medlem bara för att han Àr min vÀn, utan jag skulle göra samma sak mot han och vara rÀttvis!

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar bara för att vinna och att alla parter ska ha roligt! Man ska försöka göra scenariot roligt för allihopa och inte bara tÀnka pÄ att vinna och vara envis!

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag har gjort det 2 gÄnger! En gÄng för att jag inte reagera pÄ fearrp dÄ jag blev bannad och aldrig gjort om det sedan sÄ blev jag bannad ocksÄ för att ha skrivit att jag behöver hjÀlp i ooc chatten och sen dess har jag lÀrt mig och aldrig gör om det!

Är du aktiv deltagare pĂ„ en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Ja

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? Fearrp! Man ska leka rÀdd om nÄn tx riktar mot dig! VDM= att man inte fÄr döda nÄgon med ett fordon! Meta gaming= att nÄn streamsniprar dig och kommer till dig genom att ha sett dig pÄ streamen!

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hanterar stress vÀldigt bra och Àr en vÀldigt skön grabb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka