Accepterad ! đ•‚đ”Œđ”č𝔾đ”čℱ | Medlem ansökning [W!BO]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Kebabℱ

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad Ă€r ditt discord namn? ! đ““đ“źđ“·đ“©â„ą#9999

Vad Àr ditt födelsedatum? 8 November 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Anders Johansson och Àr 23 Är gammal, nÀr Anders var liten jobbade hans pappa som polis. Detta tyckte Anders var jÀtteroligt och var ocksÄ sjÀlv intresserad av polisens arbete, ibland nÀr Anders pappa hade extratid fick Anders följa med till polisstationen och sitta i polisbilar osv. Men en dag förÀndrades allt, Anders fick beskedet att hans pappa hade gÄtt bort i en stor gÀngkonflikt mellan tvÄ gÀng dÀr polisen var inblandad. Anders fick inte sÄ mycket information om hur hÀndelsen hade gÄtt till förutom att polisen hade kommit i en skottlossning mot ett kriminellt nÀtverk och sedan hade Anders pappa kommit i skottlinjen och sedan blivit trÀffad av 3 skott som trÀffade axeln och halsen, Anders pappa hade avlidit pÄ plats. Anders bestÀmde sig snabbt för att han skulle göra sin pappa stolt och hedra honom genom att bli polis och stoppa detta vÄldet som hans pappa drabbats av. Anders har tills nu studerat och lÀst pÄ om polisen, och nu har han flyttat in till Unive för att nÄ sitt mÄl och göra sin pappa stolt.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag ska bli medlem hÀr för att jag kommer bidra med lÄnga, vÀlplanerade, utvecklade och bra scenarion som Àr roliga för alla parter, och inte bara roligt för en person utan det ska vara roligt för alla. Jag ska ocksÄ bli medlem hÀr för att jag har spelat rp vÀldigt lÀnge och brinner för det, jag har vÀldigt mycket erfarenheter som jag vill dela med mig av till andra spelare hÀr pÄ servern. Jag vill vara medlem hÀr för att man fÄr vara med i gemenskapen mycket mer Àn vad man fÄr som icke medlem, jag vill vara med och utveckla serverns rp till en bÀttre och stabilare. Det sista mÄlet jag har Àr att förbÀttra detta community som helhet och göra sÄ det blir bÀttre rp Àn vad det redan Àr hÀr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta Ät nÀr det Àr klart. Jag kommer ocksÄ att bidra med bra och hög rp nivÄ, jag vill sjÀlv lÀra mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebÀr att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tÀnka pÄ alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario sÄ att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade hÀr och ocksÄ frÄn mÄnga twitch streams och Youtube videos.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar pÄ dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

GodkÀnd efter muntlig intervju. Grattis och vÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka