Nekad ! đ•‚đ”Œđ”č𝔾đ”čℱ | Medlem ansökning [Lucas]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Kebabℱ

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad Ă€r ditt discord namn? ! Kebabℱ#9999

Vad Àr ditt födelsedatum? 8 November 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Hussein Ali och har alltid varit intresserad utav polisen dÄ hans pappa jobbade som polis. Husseins uppvÀxt var bra men sorglig, nÀr Hussein var 7 dog hans pappa i en stor gÀngkonflikt nÀr polisen skulle storma ett gÀng. Hussein blev sÄklart jÀtteledsen och började fÄ svÄrt att koncentrera sig i skolan. Men det hindrade inte Hussein ifrÄn att uppnÄ sin dröm, att bli polis och hedra sin pappa. Husseins mamma har aldrig trott pÄ Hussein och har tÀnkt att han aldrig kommer bli nÄgot nÀr han blir Àldre. Men nu Àr Hussein nyinflyttad till Unive för att bevisa för sin mamma att han kan om han vill.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? För att jag har en bra och utvecklad rp nivÄ som jag vill dela med mig av till andra pÄ servern samt att jag har rpat vÀldigt lÀnge och kan det mesta inom rp. Jag kommer att bidra med stora och vÀlutvecklade samt planerade scenarion som Àr roligt för alla parter som deltar. Jag kommer att vara lojal mot servern och kommer supporta Unive genom att ha deras discord samt hemsida i min om mig pÄ discord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta Ät nÀr det Àr klart. Jag kommer ocksÄ att bidra med bra och hög rp nivÄ, jag vill sjÀlv lÀra mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebÀr att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tÀnka pÄ alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario sÄ att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade hÀr och ocksÄ frÄn mÄnga twitch streams.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka