Nekad ! đ•‚đ”Œđ”č𝔾đ”čℱ | Medlem ansökning [Fille]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

! Kebabℱ

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad Ă€r ditt discord namn? ! Kebabℱ#9999

Vad Àr ditt födelsedatum? 8 November 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Hussein Ali och han har haft en tuff barndom, nÀr han var liten sÄ var hans pappa kriminell och höll pÄ med droger och annat, Husseins pappa slog honom ibland nÀr han var pÄverkad sÄ han fick stora mÀrken, vilket gjorde att folk i skolan började undra vad som egentligen hÀnde med Hussein nÀr han var hemma. Tiden gick och Hussein blev Àldre, Hussein började umgÄs allt mer med dÄligt folk som höll pÄ med skit, han började sÀlja droger och snodde cyklar mm. Men en dag sÄ fick Hussein ett samtal, hans pappa hade dött i en gÀngkonflikt/skottlossning, Hussein Àlskade sin pappa trots allt som han hade gjort. Hussein bestÀmde sig sedan för att försöka hitta hans pappas mördare och det samma med honom, sÄ nu har han flyttad till en ny stad vid namn Unive för att hitta honom.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag ska bli medlem pÄ unive för att det verkar som en bra server som jag vill tillbringa min rp pÄ. Jag har fÄtt tips av kompisar att unive Àr en server med bra rp nivÄ och folk som verkligen vill ha socialrp precis som jag. Jag brinner för rp och Àlskar roiliga scenarion som jag kommer göra. Jag tycker att Unive Àr en bra server och jag vill bli medlem pÄ den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta Ät nÀr det Àr klart. Jag kommer ocksÄ att bidra med bra och hög rp nivÄ, jag vill sjÀlv lÀra mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebÀr att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tÀnka pÄ alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario sÄ att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade hÀr och ocksÄ frÄn mÄnga twitch streams och Youtube videos.

Tillbaka