Nekad $đ”č𝕩𝕓𝕓𝕖𝕟 𝕁𝕩𝕔𝕜𝕖y | Medlem ansökning [Ogge]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Vad Àr ditt namn i verkligheten? melwin

Vad Ă€r ditt discord namn? $đ”č𝕩𝕓𝕓𝕖𝕟 𝕁𝕩𝕔𝕜𝕖đ•Șđ•Ș$

Vad Àr ditt födelsedatum? 12 Mars 2009

BerÀtta om din karaktÀr. min karaktÀr heter Mohamed Kalsson och gillar smycken i guld och fetta bilar. Och nÀr han var liten sÄ bodde han hos en foster familj men han blev inte bra behandlad av dom sÄ han rymmer ifrÄn dom. Och lever jÀtte fattigt Ànda tills han gör ett bank rÄn och lyckas dÄ fick han över en miljon och köper hus bilar smycken i guld. men en dag kom poliserna pÄ vem det var men han flytta till en stad unive och lever sitt liv dÀr och börjar om helt pÄ nytt. men nu vill han bara leva lagligt och ha det bra. men han hÀnger med lite kriminella folk sÄ han Àr lite pÄ spÄret att bli det sjÀlv. men han vill ligga lite lÄgt med det sÄ han inte ska bli inblandad i sÄ alvarliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig social rp genom att göra scenarios om jag blir krim till exempel och göra sÄ roligt för andra ochsÄ

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra scenrion som Àr kul för bÄda sidorna och sÄ att det inte bara Àr kul för ena sidan och att du alltid behöver vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? genom att det Àr den Àr stor och folk har sagt bra saker om den sÄ jag vill testa

Nekad, utveckla karaktÀrsbeskrivningen. Du kan ansöka igen om 24 timmar, bÀttre lycka nÀsta gÄng!

Tillbaka