Nekad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Medlem ansökning (Lilleman)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Casper

Vad Àr ditt discord namn? 1.pablo.

Vad Àr ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

BerĂ€tta om din karaktĂ€r. Min karaktĂ€r heter "pablo escobar" och Ă€r född Ă„r 2001 (20) Ă„r. Jag Ă€r snĂ€ll och trevlig till mina vĂ€nner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg pĂ„ mina polare om vi brĂ„kar. BĂ„da minna förĂ€ldrar dog redan nĂ€r jag var 10 Ă„r i en hemsk jordbĂ€vning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan nĂ€r jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket hĂ„ll jag var pĂ„vĂ€g mot jag hade det tufft. Jag började lĂ€ra kĂ€nna kriminella vĂ€nner i den trakten jag bor i, jag börja hĂ„lla pĂ„ med knark redan dĂ„ som 11 Ă„ring. Det blev vĂ€rre och vĂ€rre frĂ„n knark till vapen sĂ€ljare. Nu nĂ€r jag Ă€r 20 Ă„r. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rĂ„n jag och mina vĂ€nner tĂ€nker göra om vi fĂ„r vĂ„r medlem och sedan söker in till kriminell som med ett gĂ€ng. Polisen kommer fĂ„ det tufft om man fĂ„r sĂ€ga sĂ„. Vi har gjort det hela vĂ„ra liv vi vet vad vi gör och hur det gĂ„r till. Mina intressen Ă€r att göra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag borde vara medlem för Àr kunnig inom rp har rpat i flera mÄnader och Àr kunnig inom regler och kan fÄ dom nia att kÀnna sig vÀl kommen och försöka fÄ bort lallare försöka minska med dom

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo det menar att man inte behöver vinna varge sinario och att du kan förlora nÄgra för rpns skull sÄ att det blir kul för bÄda parterna sÄ det bara blir roligt för en paer

Hur hittade du Unive? en kompis vissade unive och sen fasnade jag för servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka