Accepterad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Medlem ansökning [Karim_comviq]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Casper

Vad Àr ditt discord namn? 1.pablo.

Vad Àr ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter "pablo escobar" och han föddes 2001 (20 Är gammal). Jag Àr trevlig och snÀll mot mina vÀnner men ett monster mot mina fiender, men ibland kan jag vara lite arg pÄ mina vÀnner nÀr vi brÄkar. BÄda mina förÀldrar dog nÀr jag var 10 Är gammal i en fruktansvÀrd jordbÀvning i Indiska oceanen 2004, som tog mig bort, sÄ jag började trÀffa kriminella vÀnner i mitt grannskap, jag började anvÀnda droger redan dÄ. vid 11 Ärs Älder. Det blev vÀrre och vÀrre frÄn knarklangare till vapenhandlare. Nu nÀr jag Àr 20 Är gammal. Jag lÀgger ner mycket tid pÄ att planera de rÄn jag och mina vÀnner ska göra nÀr vi fÄr vÄra medlemskap och sedan gÄr vi efter de kriminella som gÀng. Det Àr svÄrt för polisen om man sÀger sÄ. Vi har gjort det hela vÄra liv, vi vet vad vi gör och hur vi ska göra det. Mina intressen Àr att tjÀna pengar och makt dÀr jag bor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag borde vara medlem för Àr kunnig inom rp har rpat i flera mÄnader och Àr kunnig inom regler och kan fÄ dom nia att kÀnna sig vÀl kommen och försöka fÄ bort lallare försöka minska med dom

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo det menar att man inte behöver vinna varge sinario och att du kan förlora nÄgra för rpns skull sÄ att det blir kul för bÄda parterna sÄ det bara blir roligt för en paer

Hur hittade du Unive? jo det menar att man inte behöver vinna varge sinario och att du kan förlora nÄgra för rpns skull sÄ att det blir kul för bÄda parterna sÄ det bara blir roligt för en paer

Vidare till muntlig intervju, Lycka till! OBS! Du har 48h pÄ dig!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka